HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 DIY stativhögtalare/högtalarelement
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

XizzeriA
Member

108 Posts

Posted - 2017/03/09 :  20:26:34  Show Profile Send XizzeriA a Private Message
Tyvärr dags att göra mig av med högtalarna då jag bor för litet för att spela dem.

De saknar delningsfilter (elementen går direkt till varsitt par guldpläterade bananer i bakstycket) så kan inte provspela dem i nuläget (gjorde mig av med delningsfiltret). Men elementen är fina och går att använda om man vill slakta lådorna! Kan även skicka mer info om själva lådorna då jag byggde dem som ett projektarbete för 10 år sedan, så dokumentation finns en masse..

2 st Monacor SPH-165 KEP http://www.monacor.se/produkter/6-1/vnr/102420

2 st Seas H1149 http://www.hifikit.se/hogtalarelement/prestige-h1149-06-27tdc

Nypris runt 3000 kr för elementen, tar gärna bud från någon som vill skänka dem ett bättre öde än att samla damm!

Grejerna finns i Sthlm innerstad, kan ev tänka mig att skicka elementen men ser helst avhämtning.

Kontakta gärna på xizzeria (a) hotmail.com eller 0709812505 istället för PM!



XizzeriA

Edited by - XizzeriA on 2017/03/09 20:43:31

XizzeriA
Member

108 Posts

Posted - 2017/04/12 :  13:23:53  Show Profile Send XizzeriA a Private Message
Ingen som vill förbarma sig över dessa fina element? Kan tänka mig att skicka dem också, vill bara att de ska få ett bättre öde!
Mikael


XizzeriA
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.38 sekunder. Snitz Forums 2000