HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Köpes
 Söker halvtums rullband
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Fuling
DIY-Harry 2006, 200.000-klubben

7509 Posts

Posted - 2018/01/16 :  08:15:29  Show Profile Send Fuling a Private Message  Reply
Har fått hem en Tascam studiorullbandare men banden som följde med var i så dåligt skick att säljaren varnade mig för att använda dem. Nu letar jag alltså efter en rulle med fräschare band så att jag kan testa maskinen. Byter gärna mot DIY-prylar om det är av intresse. Skicka ett PM!

"För mig påverkar inte priset kabelns elektriska egenskaper och därmed deras påverkan på ljudet"

Edited by - Fuling on 2018/01/16 15:48:36

lennartj
Member

1273 Posts

Posted - 2018/01/25 :  18:42:14  Show Profile Send lennartj a Private Message  Reply
Thomann har nya
https://www.thomann.de/de/spulenbaender.html
om du är beredd att spendera en tusenlapp.

/lennartj
"Friskt kopplat, hälften brunnet"
Go to Top of Page

Fuling
DIY-Harry 2006, 200.000-klubben

7509 Posts

Posted - 2018/01/25 :  21:37:25  Show Profile Send Fuling a Private Message  Reply
Jo, jag såg dem men tanken var att slippa lägga en tusenlapp på att provköra bandaren. Det har löst sig med testsnuttar via en firma i England men annonsen får stå kvar då jag fortfarande är potentiellt intresserad av att köpa mer band.

"För mig påverkar inte priset kabelns elektriska egenskaper och därmed deras påverkan på ljudet"
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.28 sekunder. Snitz Forums 2000