HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 S: Arcam Alpha 7 CD-spelare och förstärkare
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2019/04/08 :  10:09:08  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Jag ernjöd mig att vara behjälplig med att finna nya husse och matte åt en gammal fining, så den slapp hamna ungefär där kartongerna en gång hamnade. Jag citerar:

Vårstädning på G, så jag gör av med den här lilla stereoanläggningen jag inte ser nåt behov av längre.

Byggt i 1997 och fungerar fortfarande helt finemang. J_ligt fint ljud. Inget oljud/skrapning i volym- eller ton/balanskontroller. Har du lite koll på HiFi vet du vad den här duon går för.

Säljer båda två i paket med elkablar och Cambridge Audio signalkabel mellan CD och starkare. Tyvärr har originalkartongerna hamnat på soptippen för många år sen, och fjärren till CD-spelaren gjorde exet av med för nästan lika många år sen. (Har egentligen inte saknat den fjärren stort, IOM att jag för det mesta låter CD:n spela till slutet när jag först startar den.)

Prisantydning: 2500:- för paketet pluss frakt till dig, eller "give me an offer I can't refuse". (Nej, jag går inte för byten, men jag garanterar att den paketeras ORDENTLIGT, som jag själv vill ta emot den.)

Grejerna finns i Kalix men grejerna kan skickas.

Mejla: supportmentorgmail*com

Edited by - soundbrigade on 2019/04/08 10:39:32
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000