HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Förstärkare
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Jerry_E
Member

334 Posts

Posted - 2020/04/29 :  09:40:59  Show Profile Send Jerry_E a Private Message  Reply
Går i tankar om att eventuellt sälja min Krell S 300i. Vad kan det förväntade utpriset ligga en sådan?

ThinMan
Member

215 Posts

Posted - 2020/04/29 :  10:50:47  Show Profile Send ThinMan a Private Message  Reply
Tittat på Hifishark.com?

Bop til you drop
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2020/04/29 :  11:13:40  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Hej, har du inte fått svar på din annons på hifitorget? Antingen är ingen sugen eller så vill väl någon göra ett "fynd". Själv fick jag mer för min Naim Supernait hos min handlare än "prutbajsarna" på hifitorget. Ska du köpa nytt hos en handlare så kolla med dem först.
Go to Top of Page

Jerry_E
Member

334 Posts

Posted - 2020/04/29 :  11:43:42  Show Profile Send Jerry_E a Private Message  Reply
Har en känsla av att många ligger lågt i dessa tider. Samtidigt, när man kommer upp i lite dyrare prylar är det svårt hitta någon som verkligen är seriös. Den förstärkare jag tänkt i stället finns hos "Klubben" och de tar ingenting i byte.
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2020/04/29 :  12:21:05  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Jo det är segt nu. Jag har sålt iväg lite prylar som bara ligger. När det bara kostar några hundralappar går det fort, som du skriver är det svårt när det är lite mer pengar. Din annons är lite gammal så du kanske ska lägga in en ny?
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8771 Posts

Posted - 2020/04/29 :  18:38:55  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Inte för att jag vet vad de betalar, men du kan ju alltid höra med Rehifi. Hela affärsidén bygger ju på att köpa in och sälja begagnat.

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

Jerry_E
Member

334 Posts

Posted - 2020/05/07 :  09:54:08  Show Profile Send Jerry_E a Private Message  Reply
Förslaget med Rehifi är knappast fel, men avståndet...
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000