Står det inte powerconsumtion på baksidan av 991:orna??? En kompis hade ett par och jag har för mig att de sörplade i sig minst 1000watt/par bara genom att vara påslagna Varma blev de i alla fall.
--Den som jämför med något bättre hamnar ofta i en penning knipa-- Ge mig mera pengar nu
Kan det vara så illa att det verkliegn står där och jag missat det =( Men drar dom 1kw så är det kört med 4st tror jag =)
david_A...
Det kanske blir ett par B&W801N för mig men jag håller på att kika på om man kan få lika bra igenom att tjacka separata basar av klass och slutsteg till dom för jag tycker att mellan och diskant i 1.3se kan konkurera med det bästa faktiskt. Och nej det är inte fullpris på B&W:na jag kanske tjackar.
Stativare kan vara rackars prisvärda jämfört med stora golvare har man märkt. Kolla bara nya Cremona Auditor vs Cremona. För en lite större låda + 2st 7" får man punga ut ca 40000 mer.
NN: Jodå, jag bromsade Velodyne affären när jag fick reda på att man kunde köpa Tacts subbar som DIY. Blir det inte allför dyrt så köper jag 4 element, och om det blir bra 4 till. Hade du nåt emot deras subbar Niklas?? Tyckte du nämde att dom hade bottnat. Dom verkar iallafall vara ruskigt impulsnabba. Tror inte att det går att dela såna där monsterelement med fler decimeters slaglängd på samma sätt som dess basar.