I ärlighetens namn så har Gryphon också någon mystisk styrning. Typ 25, 50, 75 och 100% klass A beroende på insignalen också någon sorts bias justering. Fast jag lyssnade engång på ett Antileon som hade fastnat i 100% läget. Den var vaaaaaaarm hehe
Och Plinius har en brytare på fronten som man kan ställa i Klass AB eller i ren klass A
--Den som jämför med något bättre hamnar ofta i en penning knipa-- Ge mig mera pengar nu
Nu är jag kanske inte en Krell fanatiker men detta är bland det mest maskulina som byggts. Så dem på Opalen 1992 med Apogee diva...fränt Det är ampermätare på fronten som går till 100 amp Helt separata nätaggregat till varje monoblock och Klass A Måste ha blivit en spännande elräkning. Någon som vet om det såldes några i sverige då de kostade 350000:- 1992?
--Den som jämför med något bättre hamnar ofta i en penning knipa-- Ge mig mera pengar nu
AC Power VERY IMPORTANT Before installation, you must ensure that sufficient current is available from you domestic AC power supply: Minimum: 10A for 220/240 V Minimum: 20A for 100/120 V It is also very important that the wiring from your AC breaker can carry the high constant AC voltage with only a minimum of loss. A conductor with a minimum gauge of 1.5 sq. mm. Is recommended. The Antileon should ideally be connected to a separate AC breaker group independent of other equipment.
Saxat från instruktionsboken Tänk att de finns att få som mono också