Är ute efter signal,digital och högtalarkablar av samma fabrikant. Har varit inne på Harmonic Tech men efter som alla tycks prisa Nordost så måste man kanske tänka om.
Jag har varit inne på. Högtalarkabel: PRO-11 Plus 6500:- Analog: TRUTH-LINK +silver 4500:- Digital: CYBER-LINK PLATINUM 3800:- Vet någon hur dessa står sig mot Nordost i samma prisklass.
Min nuvarande utrustining är: H/K Avr-7000 Pioneer dv-737 Jm lab Electra 936 \Mvh Johan
Lyssna själv och bildad dig en egen uppfattning det är det ända sättet Ps jag har en Transparent HT kabel till salu finns på säljsidorna (det var fult gjort av mig) (Fast det kan bli ett problem med spadarna, har själv en AVR 7000) mvh dole
--Den som jämför med något bättre hamnar ofta i en penning knipa-- Ge mig mera pengar nu
Jag har HT Magic Digital One mellan transport och Dac, HT Pro Silway II mellan DAC och försteg och Nordost Red Dawn högtalare kabel. Det fungerar utmärkt.
Har hört att Nordost går åt det ljus hållet, vet inte hur det är med Harmonic tech. För att min 936 är väldigt analytiska och går åt det ljusa hållet, så jag vill inte införa mera ljushet i mitt system.
Om man tar alla kablar ur samma fabrikat så är man ju nästan säker på att kablarna är testade tillsammans hos fabrikanten. Dvs kablarna är gjorda för att passa ihop med varandra.