Hej alla! Jag har ikväll satt in en annons på Hifimagasinet och på Blocket. Med bl.a en Accuphase E-204. Jag har begärt 3700:- för den, är detta ett rimligt försäljningspris för denna? Eller är jag helt fel ute? Jag vet att jag borde ställt den här frågan innan jag satte in annonsen....men jag tänkte inte på det förrän det var för sent! FÖRLÅT!
Du kommer nog att märka om priset är rimligt efter ett tag. Inga svar, för högt. Många svar, för billigt. Men nu kommer alla som läst den här tråden att pruta som galningar eftersom de märkt att du är lite osäker på priset!
Det slog mig också ...att folk kanske börjar ge skambud. Fast å andra sidan...Om många börjar bjuda skambud på en gång så kanske det slutar med en regelrätt budgivning istället! Men då får jag väl flytta över tråden till "Säljes" istället. Men det har redan ringt en kille som var beredd att köra ganska långt för att titta närmare på den. Så då var det väl för billigt då...The story of my life!
Priset är nog okey! Kan dock vara svårt att hitta en köpare, då förstärkaren har några år på nacken! Accuphase är dock ett bra märke särskilt på 80- talet då de räknades till det allra bästa. Mvh Kenth
Kolla bara för allt i världen att alla pottar o knappar inte är oxiderade. Är det nått större fel på den så ska inte vilken elektronik lagare som helst fixa den. Jag kan relativt mycket om dom olika Accuphase modellerna. Men här är jag lite vilse. Men det som gäller den modellen som många andra lite äldre mindre modeller är att dom inte gillar för tungdrivna högtalare.