....var har ni köpt islagsmutter? Hittar bara den där typen med vikta vassa kanter som man "slår" i. Vill ha tag på den typ som sitter "orginal" på de flesta högtalare, M6. Har kollat på de lokala firmorna, men icke! Några tips?
Jaha, är det det som heter förbindningsmuff? Jag ser att de även är betydligt billigare på Clas Ohlson än vad de är på Bauhaus. Men Bauhaus brukar vara väldigt dyra på en hel del. Ex. jag såg att de tog över 130:- för skyddsglasögon. Jag tänkte att priskillnaden mellan dessa och Biltemas för 13:- var att det stod 3M på dom. Men sen såg jag exakt lika dana (3M) på Clas Ohlson för 59:-. Och Clas Ohlson är ändå ingen billig butik. Det verkar so om denna prissättning finns lite här och var på Bauhaus. Men bara på de varor som man inte går runt och kollar priser på (borrmaskiner och annat).
Ja, en sådan förbindningsmuff skulle kanske fungera, står dock ej något om ytterdiameter. Men denna pryl saknar "krage" som det normalt är på de "muttrar" som sitter standard på högtalare. Någon som köpt/sett något annat?