HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Finns det hifiprodukter som ALLA gillar?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

lasselite
Semesterfirare

138 Posts

Posted - 2003/11/19 :  17:39:52  Show Profile Send lasselite a Private Message
Huvudet på spiken epkpeng, en pronto borde alla kunna GILLA. Vi kanske inte vill betala vad den kostar, den kanske inte är bäst eller snyggast. Men gilla den borde nog alla kunna.
Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7381 Posts

Posted - 2003/11/19 :  19:33:04  Show Profile Send FBK a Private Message
quote:
Annan kandidat till alla-gillar-den-produkt: B&W Nautilus 802? "

Min första tanke var nej, men undrar om inte B&W Nautilus 803 skulle vara en sådan produkt som alla gillar. Enligt mina öron så är det det bästa jag hört i högtalarväg under 50,000kr

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Go to Top of Page

lasselite
Semesterfirare

138 Posts

Posted - 2003/11/19 :  19:53:27  Show Profile Send lasselite a Private Message
Vänt nu! Vi är på ett hififorum! Vi gillar väl egentligen ALLA hifiprodukter. Vi vill bara inte betala för allt eller har nån större avändning eller plas för grejerna, eller ens vill ha dom hemma. MEN egentligen GILLAR vi dom allihop så länge det är HIFI

Vad diskussionen ofta handlar om är att vi tycker man kan få bättre, större, mindre, snyggare, fränare prylar för pengarna. Alternativt för mindre eller mycket mindre pengar.
Go to Top of Page

Bravo
Member

5320 Posts

Posted - 2003/11/19 :  23:38:20  Show Profile Send Bravo a Private Message
"lasselite"sn kommentar har en klar poäng utan tvekan.

Bravo
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2003/11/20 :  00:37:41  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Jag har en Pronto....
Men vill ha en Sonus Faber... Vill inte alla ha det ?!?

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Mr Ekan
Member

825 Posts

Posted - 2003/11/20 :  00:50:44  Show Profile Send Mr Ekan a Private Message
quote:
Vänt nu! Vi är på ett hififorum! Vi gillar väl egentligen ALLA hifiprodukter. Vi vill bara inte betala för allt eller har nån större avändning eller plas för grejerna, eller ens vill ha dom hemma. MEN egentligen GILLAR vi dom allihop så länge det är HIFI

Ledsen lasselite, men du har SÅ fel. Det finns en uppsjö produkter jag verkligen INTE vill ha. Skulle du själv sitta och lyssna på något som skär som en Globalkniv genom trumhinnorna för att någon, bättre vetande, klassar produkten ifråga som hifi

Erik Andersson for president!
Go to Top of Page

Bravo
Member

5320 Posts

Posted - 2003/11/20 :  01:28:18  Show Profile Send Bravo a Private Message
Det är nog inte så "lasseliten" menar riktigt "Mr Ekan".

Bravo
Go to Top of Page

Harry_up
Member

1593 Posts

Posted - 2003/11/20 :  08:00:24  Show Profile Send Harry_up a Private Message
Nej det tror jag verkligen inte. ( Och nu var jag positiv)
Det finns produkter som man kan ha respekt för typ LP12, Nad 3020 osv. Dvs en enskild modell som av någon anledning är bra men behöver ju inte passa in hemma för det eller att man skulle vilja ha den. Innan kabeldebatten med olika nätkablar började så gillade väl alla att ha en nätkabel hemma så man kunde slå på grejorna men nu finns det ju olika sorter av det också.
Vad sägs om kortslutningspluggar till öppna ingångar så att om man slår över på en öppen ingång så hörs det inget brum? Vet ingen ännu som testat hur olika kortslutningspluggar påverkar på tystnaden. "Den totala tystnaden med WBT upplever jag verkligare än den totala tystnaden med Neutrik?" Så förmodligen är alla fabrikat lika.

Inget är så bra så att det inte borde bytas ut.
Go to Top of Page

lasselite
Semesterfirare

138 Posts

Posted - 2003/11/20 :  11:07:20  Show Profile Send lasselite a Private Message
Ekan & Harry: det va ju det jag sa
quote:
Vi vill bara inte betala för allt eller har nån större avändning eller plas för grejerna, eller ens vill ha dom hemma. MEN egentligen GILLAR vi dom allihop så länge det är HIFI

Är dom kassa så kan vi ju gilla dom för att våra egna grejor framstår som bättre.
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000