Nu ska här uppgraderas. Min integrerade Antique Soundlab AQ1001 säljes härmed för 80006900kr. Denna är i Artsound utförande och är 9mån gammal och 3mån gamla KT88 rör, i fabriksskick och moddad av Hans Iverssen på Artsound i Danmark(bättre kondingar vilka vissa anser att alla ASL borde moddas med) Nypriset på denna maskin ligger på 16900kr. Den lämnar 50w i Push-pull, väger 20kg och är extremt välljudande + strömstark för detta ringa pris. Originalemballage finnes. Har ni frågor är det bara att maila eller ringa. Finns för provlyssning i Göteborg. En jättechans som måste höras.
Nummer och adresser till importören: ArtSound · Nonbo Dal 14 · DK-8800 Viborg · tlf. +45 28198163 +45 86638163 · fax +45 86601202 · artsound@mail.tele.dk
Jag tog bilder på den igår... Finns under http://bildarkiv.hififorum.nu/Tomas/ (Servern krånglar visst just nu, men där finns fyra bilder.) Jag lyssnade såklart på den också, en mycket fin förstärkare som bör provlyssnas.
Är lite intresserad av din förstärkare, väntar dock till efter helgen då jag varit i kristinehamn för att lyssna på lite olika stärkare. Skall då ta med min gamla slitna rörhäck å jämföra vad modernare pyttsar ger jämfört mot vad jag har idag. Skall även försöka att få tillfälle att prova en digitalförstärkare i helgen. Din angivna effekt (50w) är det per kanal ?
"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer- controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,