Author |
Topic  |
|
Per
cyklist, halvjapan, blivande maktfaktor

1218 Posts |
Posted - 2002/09/18 : 22:53:07
|
har fått hem ett paket med nordost spikes i aluminium. (4st) vad skall jag göra med dem? förslag mottages med öppna armar. just nu ligger de i bokhyllan och skäms! dom är väldans snygga vill jag lova.
sayonara |
|
drgreen
äger italiensk cappucinomaskin

946 Posts |
Posted - 2002/09/18 : 22:54:34
|
tre under cd spelaren kanske?
|
 |
|
Per

1218 Posts |
Posted - 2002/09/18 : 22:56:37
|
quote: Originally posted by drgreen
tre under cd spelaren kanske?
uäh!!! fel svar. har ingen cd-spelare! fast det kan ju inte du veta. tack för förslaget ivarjefall.
sayonara |
 |
|
drgreen
äger italiensk cappucinomaskin

946 Posts |
Posted - 2002/09/18 : 23:07:23
|
öh..tanken när du beställde dom var??? du har ngt å spela på?
|
 |
|
n/a
deleted

776 Posts |
Posted - 2002/09/18 : 23:09:17
|
Skicka hit dom :-D Free of charge of course...
Nej, men använd dom under cd:n och skaffa en Base-platta!
//X-ray
"Jag håller inte med dig om det du säger, men jag skulle med mitt liv försvara din rätt att säga det."
-Voltaire
|
 |
|
Per

1218 Posts |
Posted - 2002/09/18 : 23:21:52
|
quote: Originally posted by drgreen
öh..tanken när du beställde dom var??? du har ngt å spela på?
ja, jag har en s.k. grammfon. och ett försteg. ett trasigt slutsteg. och två väl fungerande högtalare.
sprang på dem, de låg och drällde på ett dokumentskåp. frågade dokumentskåpsinnehavaren om det var något att ha. han sa att han inte visste men att jag gärna fick ta med dem hem.
sayonara |
 |
|
Per

1218 Posts |
Posted - 2002/09/18 : 23:25:34
|
quote: Originally posted by X-ray
Skicka hit dom :-D Free of charge of course...
Nej, men använd dom under cd:n och skaffa en Base-platta!
//X-ray
"Jag håller inte med dig om det du säger, men jag skulle med mitt liv försvara din rätt att säga det."
-Voltaire
även till dig svarar jag: har ingen cd. ej heller nån base platta. skulle aldrig drömma om att skaffa en sådan dum tingest (cd alltså)! ej eller en base platta. fast jag har 2 på gång. fast jag vet inte vad jag skall ha dem till. så jag struntar nog i dem ändå.
sayonara |
 |
|
n/a
deleted

776 Posts |
Posted - 2002/09/18 : 23:28:19
|
Ställ dina Electror på dom då... Base plattorna alltså...
//X-ray
-Voltaire
|
 |
|
Thomas A
Member

189 Posts |
Posted - 2002/09/18 : 23:28:36
|
Under hyllan till skivspelaren? Om de är justerbara kan man ju justera skivspelaren till att vara totalt balanserad till gravitationens verkningar. Hjälpmedel; ett cirkulärt vattenpass.
T
"När hon sade att hon älskade mig rörde jag inte en min, för jag var redan glad" - Jan Stenmar |
 |
|
Per

1218 Posts |
Posted - 2002/09/18 : 23:39:01
|
quote: Originally posted by X-ray
Ställ dina Electror på dom då... Base plattorna alltså...
//X-ray
-Voltaire
det förstås, bra förslag men nu har jag precis plockat hem soundcaresuperspikes att under sagda högvrålare. kanske inte är fel med bådera?
sayonara |
 |
|
Per

1218 Posts |
Posted - 2002/09/18 : 23:40:32
|
quote: Originally posted by Thomas A
Under hyllan till skivspelaren? Om de är justerbara kan man ju justera skivspelaren till att vara totalt balanserad till gravitationens verkningar. Hjälpmedel; ett cirkulärt vattenpass.
T
"När hon sade att hon älskade mig rörde jag inte en min, för jag var redan glad" - Jan Stenmar
jag tror vi har ett vinnande förslag. nåt att prova. det lär ju inte bli sämre + att det ser fint ut. god idé. tackar så följsamt och bugar.
sayonara |
 |
|
Per

1218 Posts |
Posted - 2002/09/18 : 23:42:22
|
x-ray!
jag glömde ju tacka. Tack.
under försteget då. kan de hjälpa till där på något sätt överhuvudtaget? förutom att det blir fint då rå.
sayonara |
 |
|
|
Topic  |
|