Sitter i bilen och försöker hitta en kanal som ska hålla mig vaken när det plöstligt kommer: ett gitar ljud från paradiset, enkelt, melodiöst och stämningsfullt. Vem kan det vara Fattar ingenting förutom känslan att den skivan måste jag ha. Plötsligt kommer kvinnliga röster och slut. Presentatören: Viva forever med Spice Girls Nej jag köper inte ! men ber om att få flera akustiska rekommendationer på liknande klingande CD. Vill dock påpeka att Paco de Lucia är inte min stil
Hej bibi50 prova lyssna till Steve Strauss eller Chris Jones på inspelade Stockfisch-records.
++ äger och driver Creative Audio++ ++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++
Wolfgang + Pac Tack för tipsen. Måste erkänna att har aldrig hört talas om dessa. Skivbolaget koncentrerar sig på kvalitéinspelningar med icke så kända artister ? kommer att pröva det !