Är det någon som har byggt ovanstående eller har ork att mäta upp alla bitar i lådan samt göra ett schema på delningsfiltret. Har för mig att det är standard element. Kudden bakom basen kan kanske vara lite svår att få till,det ska väl egentligen mätas och grejas för att få det som det var tänkt. Lådan är väl inte heller världens enklaste men det skulle vara kul att veta om någon har provat och (kanske) lyckats med en kloning.
Jag skall se om jag hittar ritningen på OA52 dock har jag ingen info om deln. filtret. Annars tycker jag nog att OA50 är intressantare, den med OA52-basen vore nog ultimat.
Och då ni bestämmer en för att klona mailar ni mig. av en ren händelse råkar jag ha ett par Scanspeakbasar köpta från Carlsson-stiftelsen som är specade enligt Carsslons önskemål. Priset för ett par är ytterst förmånligt.
Tjena Pelle, tog inte du hem ett par Carlsson för prov i fjol. Med blandade resultat om jag inte minns fel. Marina tog kort på oss i somras vid utomhuslyssningen, jag skickar kopior.