Det råder inget tvivel om att de billigaste mjukfötterna till anläggnigen är dessa. En påse av dessa små godingar kostar bara 20kr och kan inköpas nästan var som helst. Här dämpar de min DVD25 för fullt. Som Sorbo Fötter fast mindre...och billigare Tyvärr håller de inte formen riktigt i lite tyngre apparatur här under min HK670...ganska platta. De kostar dryggt en krona styck. Smakar sött. Om de har någon inverkan som kan ses som HIFI är ännu oklart. Men billiga är de.
Jag undersöker varaktigheten just nu. Dom är flottiga med nåt ytbehandlingsmedel. De torkar antagligen efter kort tid men dom är jätte mjuka i ny skick. De orkar inte grejer över 7 kilo som HK670. Då blir dom ju platta som ni ser . När jag kommer hem efter helgen ska jag se om de skunkigt ihop.
De har torkat lite på ytan nu efter helgen så jag tror inte det är ett långtids alternativ. De tycks dock återgå till sinn normala form trotts att de torkat.
Matnyttiga HiFI tips! Påminner om tweaket jag gjorde på en SME 3009 tonarm... hällde i potatismjöl i armröret. Sen var det ju tweaket med sirap i kondomer som man ställde apparater på.. Man kan ju ha det roligare med sirap.
/esl
Innovare necesse est. Det är ännu häftigare utan baffel.
Inte ännu men man vet ju inte om karamellkungen kanske börjar med det om sortem går dåligt på påse. Eftersom hållbarheten, särskilt för tyngre apparater är bara 5 dagar så får man se det som en nödlösning ifall ens vanliga fötter går sönder.