Dom e helt sanslösa! Såg för ett par år sedan att deras samlade alster finns på en cd. Har för mig att där var 98 "låtar" på den. Synd att säga att deras låtar är långa, men förbaskat roliga är dom. Har för mig att det är någon kändis som ligger bakom men ingen(?) vet vem!! Personen/personerna var/blev seriösa musiker i vanliga fall och detta var mest en plojgrej. Vill tydligen inte "kännas" vid detta idag. I alla fall vad jag läst och hört.
"And if you ever come across us don't give us your sympathy You can buy us a drink and just shake our hands And you'll recognise by the reflection in our eyes That deep down inside we're all one and the same"
Har hört att det inte är någon/några kändisar bakom utan ett gäng okända lirare. En kille som jobbade på Stim sägs ha sagt det, hur trovärdigt det nu kan vara:-) Tror dock att om någon kändis hade legat bakom det så hade det blivt "avslöjat" relativt snabbt.
hehe ja håller faktist med, kunna skapa musik med lite komisk text av... emm.. lite kastruller? och emmm en leksaksgura? hehe duktigt. mer än vad jag klrade av när jag va 5år