Hej Alla! Ett Danskt företag säljer högtalare av lite tveksam karaktär. Beskrivningen kan vara lite rolig att läsa om man är lite insatt i Hifi (som vi är på forumet;-) http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=7194650 Det är ju inte lurendrejeri som de som säljer från skåpbilar. Fast visst gör det lite ont i Hifi-själen. Pengarna har de i alla fall säkrat i fraktkostnaden. /Shaft
skulle vilja se dem i action...menar 6mm plywood och "ren råstyrka"! Hade ett par Cerwin i 12mm mdf och jag kunde känna hur sidorna sviktade när jag spelade högt...inte speciellt stumma!
Det är ju dom "berömda" Kodahögtalarna. Tror det är samma tillverkare som JM-Lab.......NOT! Dom annonserna har cirkulerat i över ett år på både blocket och tradera. Skulle faktiskt kunna tänka mig ett par på mitt utedass i sommarstugan.
"And if you ever come across us don't give us your sympathy You can buy us a drink and just shake our hands And you'll recognise by the reflection in our eyes That deep down inside we're all one and the same"