Pga uppgradering till monoblock och omorganisation av hifi/tv sektionen säljer jag nu mitt mkt stabila och fin-fina hifi-rack med 4 hyllor.
Hyllplanen är i äkta träfanér och stålramen är tre-punkts formad med spikes i botten för avkoppling från golvet.
Bänken är i toppskick och säljes för 1500 kr prutat och klart. Detta är hämtpris i Lidköping. Nypris är ca 2500 kr!
Helst vill jag att bänken hämtas i Lidköping men jag kan skicka med bussfrakt om det är absolut nödvändigt. Notera dock att jag måste montera ner bänken isåfall. Dessutom tillkommer fraktkostnaden i priset.
Ordna bilder OMGÅENDE! Kan man sätta dit fler hyllplan??
"And if you ever come across us don't give us your sympathy You can buy us a drink and just shake our hands And you'll recognise by the reflection in our eyes That deep down inside we're all one and the same"
"De går unnan me den billige leverkorven"....som vi säger i Skåne! Rackjakten fortsätter..........
"And if you ever come across us don't give us your sympathy You can buy us a drink and just shake our hands And you'll recognise by the reflection in our eyes That deep down inside we're all one and the same"