Såld:Standesign Saturn 5 HiFi-rack i bokfanér med glashyllor, spikes och spikesunderlägg, samt har en diskret kabelkanal. HiFi-racket är pedant skött.
Mått på bänken (i millimeter): Höjd: 860 Bredd: 660 Djup: 480
Mått på hyllplanen (i millimeter): Översta hyllplan (BxD): 660x480 (glaset är 8mm tjockt och tål en belastning på 37kg) Hylla #1 uppifrån (BxDxH): 455x430x135 (glaset är 6mm tjockt och tål en belastning på 30kg) Hylla #2 uppifrån (BxDxH): 455x430x135 (glaset är 6mm tjockt och tål en belastning på 30kg) Hylla #3 uppifrån (BxDxH): 455x430x155 (glaset är 6mm tjockt och tål en belastning på 30kg) Hylla #4 uppifrån (BxDxH): 455x430x200 (glaset är 6mm tjockt och tål en belastning på 30kg)
Finns i Stockholm Aktuellt nypris: 5.000kr Nu-pris: 3.000kr
Vet om det finns någon maxbelastning på glasskivorna? Kan den ev. skickas?
"And if you ever come across us don't give us your sympathy You can buy us a drink and just shake our hands And you'll recognise by the reflection in our eyes That deep down inside we're all one and the same"
Jag skickade iväg en förfrågan till Standesign angående maxbelastningen för glasskivorna. Jag återkommer till dig så fort jag fått ett svar.
Hemma hos mig, står följande produkter i bänken utan problem (uppifrån och ned): - en skivspelare & ett simpelt RIAA-steg (ca 4kg) (på samma hylla) - Primare A30.3 mkII (16kg) - Primare A30.2 (16kg) - Primare SP31 (10kg) - digitalbox (ca 3kg) & Philips DVD963SA (ca 5kg) (på samma hylla)
Jag finns i Skåne närmare bestämt i Lund. Mitt slutsteg väger 23-24kg så det bör den ju klara i så fall. Vill nog ha en liten prisjustering också (neråt alltså). Beror lite på vad fraktkostnaden blir också. Jag återkommer ikväll efter jobb.
"And if you ever come across us don't give us your sympathy You can buy us a drink and just shake our hands And you'll recognise by the reflection in our eyes That deep down inside we're all one and the same"