Stod en Vincent cd med rör på Hifi Stället här i Göteborg i förrgår iaf. Vet inte om det är rätt modellbeteckning, men rör hade den och Vincent var det!
"My head kissed the ground, I was half the way down" Mina system
Håller också med Per. Den dagen jag såg Vincent cd:n på Hifi Stället köpte jag min Rega Planar 3 svarv på samma ställe. Trots att det stod en Vincent cd med rör där och glodde på mig. Rackarns bra blev det och mer analogt än såhär kan det väl inte låta? Inte ens med en massa översamplingar och tjugo kanaler inkl sub...
MVH
Håller också med Per. Den dagen jag såg Vincent cd:n på Hifi Stället köpte jag min Rega Planar 3 svarv på samma ställe. Trots att det stod en Vincent cd med rör där och glodde på mig. Rackarns bra blev det och mer analogt än såhär kan det väl inte låta? Inte ens med en massa översamplingar och tjugo kanaler inkl sub...
MVH
Ha ha, helt riktigt. Digitalkonstruktörerna kan trolla sig blå. Analogt blir det aldrig.
Jonas, prova uppgraderingsalternativen till din rega arm. Jag kör med incognito kabeln + Origin Live Structural mod. Två helt fantastiska uppgraderingar. (obs! jag är inte försäljare)
Daniel! Uppgraderingar ska säkert kollas upp vad det lider. Inte riktigt än dock. Köpte spelaren i förrgår och är fortfarande mycket nöjd med hur det låter... Men uppgraderingsjävulen kommer givetvis vad det lider. Så jag tackar för tipset så länge. Verkar ju inte jättefräckt att köra original SSSK kabel hela vägen till riaa steget.