Ska inom väldigt kort åka till Turkiet och undrar därför ifall någon vet om det finns HiFi butiker i turkiet eller vet om hur priserna är där nere. Är ute efter slutsteg och finns det billigt därnere så kunde man kanske passa på tänkte jag.
Njut av solen istället pojk!! Ta en paus från hifi och bara njut! Tror heller inte Turkiet är hifins förlovade land, så... Men det är klart, skulle man mot förmodan hitta en riktig hifi-butik kanske priserna är låga och prut är ju en del av att göra affärer i detta land så...
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Men det är svårt när intresset är stort och jag är riktigt sugen på ett till slutsteg. Kommer vara borta i två veckor så det skulle finnas lite tid över till slutstegsletande.....
Finns en enorm butik i Istanbul. Tänk på att Istanbul har fler rika än Stockholm har invånare. Har tyvärr inte adressen testa på google! Finns mycket bra musiker där om du ramlar förbi något ställe med livemusik. mvh/Peter