nope.. Jag kan inte finns soundproof...INGEN som vet hur man får tag på dom??
Och mace.. Japp.. kaffe på om jag får fatt på dom.. Kanske du kunde va behjälplig här om du bor nära dom?? Dom kanske är där fast dom flyttar eller nåt??
Jag vill ju få musik ju igen snart... tystare än sjutton själv här ju just nu...
Samma adress men olika nummer. Bara att testa dig fram. Lycka till
PS. Om "Wolfgang" har ett par högtalare stående hos dom så borde ju han ha telefonnummret, eller?
"And if you ever come across us don't give us your sympathy You can buy us a drink and just shake our hands And you'll recognise by the reflection in our eyes That deep down inside we're all one and the same"
Jo. Men jag har ju ringt dom redan ju självklart.. Annars hade jag ju inte frågat här ju. Mailat samt sänt Pm utan svar. Mail kommer endast tillbaks ju... så blev fundersam om dom "stängt igen" nästan
Ja, Wolfgang borde ju veta eftersom han har ett par högtalare hos dem...
EDIT: Wolfgang PM:ade mig och han har inte heller fått tag på soundproof.
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/