Är det någon som vågar sig på att rekommendera en rack/racks till mina grejer? Bifogar en bild på hur det ser ut idag, men tvbänken som temporär bänk. Förändringarna kommer bli som så att ännu ett Ezonsteg är på väg in och det blir alltså 3st sådana. Sen skall Rotelsteget bort och ersättas av ett vanligt 2-kanal men ungefär i samma storlek. Vill även ha plats för en dedikerad cdspelare. Även centern skall få plats någonstans...det här känns som ett riktigt dilemma. Vill inte betala hur mycket som helst för att få det snyggt där framme..
Det är ett gissel!!! Jag har samma problem fast värre själv för min duk (ser ut att) sitter längre ned.
Solid Tech Radius är ett bra och snyggt alternativ!
Där kan du ju få in en till hylla i gluggen nere om du inte vill ha centern så pass lågt. Fördelen med centern där är att du slipper blanda in centerns egna vibration in i racket.
Den är otroligt fin, har kikat på den förut. Har för mig jag sett pris på den men nu lyckas jag inte hitta någonting, inte ens på Solidtechs hemsida. Vad är mått och pris på en sådan?
Just nu: Musik: Bladerunner OST Film: "Jimmy P" [BLURAY]
Quadraspires QAV kanske vore något annars, med abret att centerns placering kanske inte är helt självklar och att bänken kostar 5-6k...men snygg är den!
Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Jag tycker också Solid Tech. Jag kör med Rack of silence och är stört nöjd, skulle säkert gå att montera liknande Radius. Tyvärr så blir priset en del mer.
Drem: Maila Solid Tech så får du prislistan med priser på alla delar sen komponerar du ihop ditt eget rack. Eller så PM:ar du din epost till mig så mailar jag prislistan
Enkelbreddshyllorna är förresten 680 x 500mm från kant till kant.