Jag hade tyvärr inte möjlighet att närvara på mässsan i Malmö, men var Respons där? På Arken senast så hade de ett ganska så litet (!) rum med hemsk akustik, ändå så var det där som jag tyckte det lät bäst! Fast jag är ju naturligtvis partisk i den frågan
"I am not young enough to know everything" - Oscar Wilde -
"Simplicity is the ultimate sophistication" - Leonardo da Vinci -
quote:Jag hade tyvärr inte möjlighet att närvara på mässsan i Malmö, men var Respons där? På Arken senast så hade de ett ganska så litet (!) rum med hemsk akustik, ändå så var det där som jag tyckte det lät bäst! Fast jag är ju naturligtvis partisk i den frågan
Kunde inte se något från Respons på Malmömässan. Var Respons det rummet på Arken som låg utanför HiFi-Ställets stora rum? Körde på nått ARC försteg eller slutsteg om jag inte minns helt fel. Om det är det rum jag tänker på så har jag också minnet av att det inte lät så bra.
quote:Var Respons det rummet på Arken som låg utanför HiFi-Ställets stora rum? Körde på nått ARC försteg eller slutsteg om jag inte minns helt fel. Om det är det rum jag tänker på så har jag också minnet av att det inte lät så bra.
Då var det nog inte det rummet... För i mina öron var det den mässans bästa! Ovanligt bra till o med för att vara på en mässa!
Men visst var det AR kopplat till Responsen rakt igenom, så vitt jag minns i alla fall...
"I am not young enough to know everything" - Oscar Wilde -
"Simplicity is the ultimate sophistication" - Leonardo da Vinci -
quote:Men visst var det AR kopplat till Responsen rakt igenom, så vitt jag minns i alla fall...
Som jag kommer ihåg också CC. Har du några känningar inom Respons loudspeakers kan du väl fråga om de inte kan designa om burkarna? Jag har svårt för utseendet. Men ljudet... Klart topp 3 bästa jag hört. Tyckte också att de lät suveränt på Arken.