Hej Jag har lite grejjor som jag aldrig tycks få tid att bygga, så jag har bestämt mig för att sälja av lite. Därför säljer jag nu: 1 st komponentsats till en AMP2 förstärkare. Komponentsatsen är köpt från www.41Hz.com Dock är allt upp-dimensionerat maximalt av janne på 41Hz. Bla är samtliga utgångstransistorer dubblerade, toroiderna avsevärt större än orginal. Samt övriga komponenter utbytta av Janne för att kunna hantera den högre spänningen. Chipsettet (som jag fö. skickar med ett extra av) klarar 75V matningsspänning. Så denna nivå får under inga förutsättningar överskridas. Kortet har 105um koppartjocklek (3 x normala mönsterkort). Medföljer gör även monteringsanvisning samt instruktion hur uppdimensioneringen skall utföras. Se mer om 1200W varianten: http://www.41hz.com/main.aspx?pageID=87
AMP-2 komponentsats (omonterad, enbart 1 chipet monterat) uppgraderad av Janne på 41Hz till 1200W varianten.
Mönsterkort 105um koppar
extra chipset av typen TK2350 från Tripath.
"Grova" kylflänsar.
.
Allt är nytt utom kylflänsarna (men som är i gott skick)
Jag hoppas och tror att de flesta inser att detta är ett monster som kräver försiktighet !!!) Säljes för 800:- Vid intresse skicka PM Mvh Pix
Editerad bildlänk, pix kolla hur det ser ut nu/Pac
"The total harmonic distortion is not a measure of the degree of distastefulness to the listener and it is recommended that its use should be discontinued", Radiotron 3rd edition.
quote:En fungerande bild kommer här! Går inte att länka bilder via ftp
Tack Martin !(Jag ser själv bilden med det kanske är anorlunda för andra läsare)(Det här med datorer.. F.ö var jag nog för billig. kittet gick på 1 minut ! (nytt rekord ?) Jag hoppas att vi får se lite DIY-bilder av köparen när det hela är klart ! Mvh Pix
"The total harmonic distortion is not a measure of the degree of distastefulness to the listener and it is recommended that its use should be discontinued", Radiotron 3rd edition.