Finns som "dim" lösning för att släcka bränder i serverrum. Det är ett klart KUL sätt att kyla grejer på. Men det var lite fegt av han att inte ha diskarna i vattnet oxå.... Men det är klart KUL sätt att kyla på. Nackdelen är att ska man skaffa skiten så är det inte billigt...
--------------------- Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe. I dispute that. I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Jag har tillgång till olja som har samma viskositet som vatten o som ej är ledande om nån är sugen på att försöka
Det är oljan som bär färgen i en av våra tryckpessar. I pumparna ligger kretskort o elmotor nere i oljan. När jag såg det den första gången så frågade jag ju givetvis o den absolut ingenting.