HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Bok-REA snart
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

pick-me-up
Member

1382 Posts

Posted - 2006/02/06 :  16:47:45  Show Profile Send pick-me-up a Private Message
Ingen av er har säkert undgått att det närmar sig en bokrea om några veckor. Jag skulle vilja ge tips om några intressanta titlar.
Det här gäller speciellt Akademibokhandeln, men det är inte omöjligt att de här böckerna säljs på flera ställen.

Bob Dylan, memoarer: Första delen 59 kr
According to the Rolling Stones 99 kr
Virgin Encyclopedia of Jazz 229 kr
Lennon Legend 149 kr
Mojo Collection, (the gr. albums of all time) 69 kr
Please kill me, (om amerikansk punk) 69 kr
Neil Young 69 kr
Rolling with the Stones 159 kr

Det finns också böcker om klassiskt, musikaler och opera etc. Så passa på att skaffa några böcker att läsa en regnig dag när ni inte orkar lyssna på musik …



Edited by - pick-me-up on 2006/02/06 16:49:01

svejk
NA addikt

3505 Posts

Posted - 2006/02/06 :  18:37:39  Show Profile Send svejk a Private Message
Dylans memoarer är ett klipp för 59 pengar. Något jag tycker skall stå i varje musikälskares hem är ett musiklexicon. Ett lexicon gör det hela sååå mycket mer intressant, att läsa lite om kompositörer / artisterna. Gamla Musikens Värld är kanon finns naturligtvis inte på rea utan går ofta att hitta på antikvariat för ca 150 spänn.


pryttlar http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=27255
Sugen på att lyssna? Skicka PM
Svejk
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/02/06 :  19:05:02  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Såg nåt musiklexikon som jag kryssade för. Fanns även nån vinylbok och nån Jazzpryl

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2006/02/06 :  19:54:57  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Bra.. Jag kollade genom katalogen i lördags.
Ibland är det rätt fint att även ha 45% personalrabatt på reapriset ;D

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

pick-me-up
Member

1382 Posts

Posted - 2006/02/06 :  19:59:25  Show Profile Send pick-me-up a Private Message
vemsom!

För dig blir dessa böckerna nästan helt gratis … Men det finns en gräns hur mycket man hinner läsa *ler* Eller att lyssna också, för den delen.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.48 sekunder. Snitz Forums 2000