Efter träffen i Lördags blev jag sugen på någon nytt då hifi-nerven vaknade till liv på allvar Söker därför en lite bättre cd-spelare än vad jag har idag (en h/k från mitten av 90-talet) Har du något att avyttra till mig som du anser vara bättre än min gamla så skicka ett pm eller visa i denna topic vad du har. Priser över 10000:- är ej intressant. Gärna spelare med rör
Reel/
"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer- controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Jag anser själv att min Tjoeb är ett grymt bra köp. Kör åttor runt tidigare nämda spelare enligt mina öron. Musikalisk så det förslår. Spelar jämt med Opera reference 2.2 mk2. Bättre på hårdrock också...
Jag åker till Stockholm om några veckor. Ska försöka lyssna på lite spelare där. Dom förslag jag hittils fått här är absolut inte ointressanta för det.
"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer- controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,