Killen har fått för mycket stryk i nått lir en eller två gånger för mycket. Sen verkar datorn hans vara lite seg, vilket inte förbättrar humöret. Krydda med beteende-störning och kanske akut kissnödighet, så har vi han som i en liten ask.
dagen ungdom..... Gå ut och lek, bygg hyddor eller nått. När man var yngre så fick ju föräldrarna komma ut och leta efter en när det började bli sent. Vara inne och kolla film eller spela nintendo (8bit) gick bra om det var dåligt väder.
den stackars pojken är mycket mycket svårt handikappad.. Det är mycket tragiskt att se denna filmsekvens då man själv har ADHD som vuxen och vet hur jobbigt det är att leva med. Och att se honom och ändå genom sig själv ha förståelse för känslolivet som han har inom sig känns ända ut i hårspettsarna...
Om detta är en riktig filmupptagning och inte en fejk av något slag så kan jag inte förstå den mer än att detta är något som är för utvärderande av pojken som kommit ut på villovägar..Och numera ligger här..För han verkar totalt omedveten om att han filmas..
Jag orkade inte ens se klart för jag blev så oerhört berörd över det stackars barnet.. Stackar stackars pojke...
Mayro: Håller med...killen är ju en "känslomässig vulkan"...eller vad man skall kalla det för...stackars grabb..
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor