Är inte LF353 en enkel OP och 2604 en dubbel? I så fall skulle 604 fungera bättre. 604 serien är en mycket snabbare OP än LF353, men den går att köra med i "Unity Gain". Så det skall nog inte vara något problem att använda den att testa med. Är det ytmonterade eller hålmonterade du skall byta ut?
Enligt det datablad som Per skickade så är det en dubbel. Heter inte LF utan KF. Tillverkas av Fairchild. De verkar vara så snarlika att om kretslösningen inte är väldigt udda så borde det gå bra.
Assisterar Holographic Audio och Larsen Hifi VD för Acoustic Landscape R&D-ansvarig för Acoustic Illusion
Enligt det datablad som Per skickade så är det en dubbel. Heter inte LF utan KF. Tillverkas av Fairchild. De verkar vara så snarlika att om kretslösningen inte är väldigt udda så borde det gå bra.
Jag kanske ska ta och rita upp schemat så får du se om det går. Jag har i och för sig ett schema att scanna av men jag har plockat bort en hel del av det som finns med på detta schema så det stämmer inte riktigt. Orsaken är att det är ett PA-slutsteg (förhållandevis billigt) och jag behöver inte en massa saker som limiter, flytande jord och bryggkoppling.