HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 kt 66 sockel
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

hoktuna
Jultomte

2786 Posts

Posted - 2006/08/28 :  20:44:16  Show Profile  Visit hoktuna's Homepage Send hoktuna a Private Message
Vid närmare undersökning av den andra Gösta Bäckström satt det andra kt66:or i den.
Dom är grå i glaset märkta kt66 under står det kc 10 på andra sidan är det en röd och gul etikett som nästan är bortbränd.
Det ena röret är lite glapp i den bruna bakelitsockeln som pinnarna sitter i ,är det punkterat då?

Delägare och driver företaget www.westerasmarkiser.se

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2006/08/28 :  21:06:37  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Nej, det är det nog inte.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

time
Harry-vinnare 2004

2637 Posts

Posted - 2006/08/29 :  10:59:16  Show Profile Send time a Private Message
Var försiktig ! Jag har sockel om du vill ha en liknande.
Om sockeln är bränd ska den bytas annars får du problem...
Man kan limma röret men jag kommer inte ihåg vad det var man använder.. 40+ vet du....

Lämnat forumet
Go to Top of Page

hoktuna
Jultomte

2786 Posts

Posted - 2006/08/29 :  18:40:23  Show Profile  Visit hoktuna's Homepage Send hoktuna a Private Message
Det är alltså bakelitdelen som sitter nedtill på röret som är glapp i förhållande till glaskroppen.
Sockeln som sitter i chassit är det inget fel på.
Jag kanske var lite oklar

Delägare och driver företaget www.westerasmarkiser.se
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000