Sitter o har prövat Partypokers träningsbord för att lära mig lite,men det skulle vara kul att pröva sina färdigheter mot levande spelare innan man börjar spela om pengar.
Jag har ingen aning... Däremot tror jag det är värt att investera en hundring i att spela på billiga bord istället. Texas Hold'em kräver riktiga pengar för att fungera. Att spela med låtsaspengr är inte alls samma spel.
Vi får väl sätta ihop en hififorum poker challenge. Kan man spela privat på Unibet. Jag rekommenderar att man spelar fre nätter och lör nätter om man vill göra pengar.
Mvh/Henrik --------------------------------------------------------------------------------------------------- Mitt system: Von Schveikert db99, Audio aero capitole Prestige SACD SE Octave V70 samt strömrenare från Agile
Jag har för mig att partypokers playmoney bord är för riktiga spelare, att sedan spelet knappast funkar utan riktiga pengar är en annan femma. Det brukar finnas en hel del gratis-freerolls eller småturneringar där spelet är lite mer kontrollerat.
Många sidor har ju ganska bra sign-up-bonusar och man kan ju deponera för maximal bonus, spela 2 eller fler bord på micro-limits samtidigt och rätt enkelt gå med vinst (i längden) under förutsättning att man spelar korrekt.
Partypokers 2/4 (limit) och neråt är extremt soft. Värt att märka är att Nolimit har större varians, dvs större risk att du bustar bankrullen.