--------------------- Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe. I dispute that. I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.
Nu är det dags för 80-talet att avslöja hur han gör så att vi som harvar på strax under 100 meter kan komma över det och ta helg (och aldrig mer behöva öppna spelet)... jag ger mig inte förrän jag kommer över hundra...
Pröva det här: Ta tag i flyplanet och dra det till vänster maximalt. Dra musen vidare tills muspekaren dykar upp till vänster om "spelpalnen". Kör pekaren runt "planen" och peta in den till höger - då drar flygplanet iväg i riktning mot muspekaren i full fart. Testa med att placera planet ganska högt upp och pekaren ganska långt ner.
så sant soundbrigade.... Det är en klassisk bugg med sådana här spel.... annars kommer man fasen inte långt....
--------------------- Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe. I dispute that. I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.
Hupp! Helt plötsligt 113 meter... men jag känner mig också lite som en fuskis... Nu kan jag i alla fall helt lugnt ta helg och slippa slita på mushjulet....
varför tror ni att jag inte sa något ? soundbrigade har rätt om fusket. jag fick till 113 på "riktigt" och det längsta man kan komma utan att fuska alls är runt 115. jag har kommit över 120 och då räcker det inte att dra pekaren utanför spelplanen . då ska man dra den utanför spelplanen, när planet skjuts ut genom fönstret så ska man zooma in 5-6ggr förslagsvis på meterräknaren och när man är runt 120 så väljer man show all och då störtar planet. väntar man för länge så flyger planet vidare i en totalt svart ruta tills den når 999999 och man får inget resultat...