HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Var äter man gott i Skövdetrakten?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Boergars
Member

1641 Posts

Posted - 2007/10/31 :  10:10:02  Show Profile  Visit Boergars's Homepage Send Boergars a Private Message
Ja just det, var äter man gott i Skövdetrakten?
Behöver tips på bra matställen i Skövdetrakten där det är OK att ta med barn (4 år). Alltså inte sunkiga pubar med hög musik.

Både lunch och middagsalternativ önskas.

SAOL säger:löda v. lödde, lött, lödd n. lött, pres. löder
sammanfoga medelst smält metall

Gaffa
fd. Mabuse

1455 Posts

Posted - 2007/11/01 :  03:20:02  Show Profile  Visit Gaffa's Homepage Send Gaffa a Private Message
Det var snart 15år sedan jag bodde i Skövde, så jag antar att mycket har hunnit hända i restaurang-vägen.

På min tid gjorde pizzerian i Ryd Centrum en sagolik kebab-tallrik. Men det var i stort sett bara ett hämt-mat ställe.

Skeptic Friends Network
"When the going gets tough, the tough get duct-tape..."

"När Höginkomsttagarna kallar sig arbetarparti måste även sagoboksförfattarna ana nya läskretsar..." - Arne Anka
Go to Top of Page

Mahler
Member

1782 Posts

Posted - 2007/11/01 :  08:53:57  Show Profile Send Mahler a Private Message
Oj då! Ja jag måste då slå ett slag för en mycket trevlig Thai-restaurang i centrala skövde dit jag och min sambo brukar dra oss någon gång i månaden.

Mkt hög och jämn kvalitet på maten och råvarorna, trevlig service och personal och buffé på kvällen där du plockar råvarorna själv väljer såser och tillbehör och lämnar till kocken för tillberedning!! Mumma!

Orient Palace! På Kyrkogatan 20

-----------------------
Tabula Rasa!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000