Då har min hifi, ljud, hembioresa kommit till vägs ände. Den slutgiltiga ljudförmedlaren har anlänt. Jag har aldrig hört på maken. Den är för mig helt perfekt till musikuppspelning, filmspelande samt naturligtvis till tv-tittande.
Dan, Never say never again.....;-) /Shaft Läste testen i Hemmabio igår. Fick lysande kritik! Ser mycket läcker ut!! Den såg ut att både ha RF ingång och Phono ingång? Var det så?
Den är faktiskt helt makalös. Visst tusan är den dyr men du skulle bara veta vad för andra grejer jag suktat efter
Denna kan ju däremot allt och även om den kommer ifrån en stor sk "mainstream" japansk elektronikjätte så är jag våldsamt imponerad.
Jag vet ju att deras plasma-tv är "high end" inom bild så det kanske inte är någon tillfällighet. Nu väntar jag ivrigt på deras nya blu-ray i samma design.
Fast här är jag ändå rätt sugen på ett köra streamat. Det borde ändå vara framtiden men jag har inte hittat en box som kan allt och fungerar i ett trådlöst nätverk. Jag kanske iofs inte letat tillräckligt.
"Med Pioneer SC-LX90 kan du skicka ut hela 1400 watt delat på upp till 10 kanaler under THX Ultra2 Plus certifiering med kalibrering från anrika Air Studios! "
Marten svansen....mina åsikter är mina egna Det är resan som är målet....... Mina Spotify favoriter..pettersson Gondul M + Audio Space KT-88 + keram-stativare