Nej det tror jag inte. Har lämnat in den ,men räknar inte med att det ska gå nåt speciellt snabbt inte. Fick låna en annan helt vanlig spelare under tiden så den får väl stå där tills de hittar felet,men den måste kanske in till wadia. Men Fy va trist det blev att lyssna nu då... wadian är inte så dum den när det gäller ljudet.
-----------OBS------------ Inte att förväxlas med den andra med nästan samma namn!
Nu flödar åter tonerna genom mina burkar. Men inte med wadia längre Denna gången blev det ett lite oväntat slut... Butiken som jag köpte den i var snälla och bytte in den så jag fick en annan (i princip ny) cdspelare av totalt annan design och märke minst sagt.Lite david mot goliat-ialla fall till det yttre.Har spelat i ett par månader,eller rättare sagt försökt spela musik men med en gammal hk-spelare som lät allt utom kul,men nu verkar det som om det kan bli bra, bara jag får mixtra lite med placering av högtalarna igen då jag var tvungen att flytta på dom med hkn för att det skulle låta någorlunda ok.Men nu gör den nya ett lite bättre jobb så nu blir det till att börja om igen.Jobbigt men kul. KÄLLAN gör MYCKET märker jag.Måste spelas in också. Wadia är nåt speciellt! Stora och manliga med ett otroligt bra ljud som krossar många nyare flådiga maskiner,så det blir kanske med saknad jag lämnar den bakom men men.Små amerikaner kan de med... sen så är det ingen mekanik som kan krångla denna gång heller. Nån som gissar rätt tro
-----------OBS------------ Inte att förväxlas med den andra med nästan samma namn!
Precis så frågande var jag med när erbjudandet kom. Hade inte en susning om vad det rörde sig om.Tror jag har sett den förut men kanske inte reflekterat över det då den är så liten. Minneapolis är tydligen hemorten.Alla apparater som de gör verkar va små pyttar-dvs.halvformat.Måste va ovanligt i det landet.
ok då.sant så sant. mekanik finns ju naturligtvis,men ingen annan som tex.släde,lucka eller såna saker.-som jag har haft krångel med på förra maskinen. på manualen står det 2007 så den är ju inte årsfärsk men ändå rätt ny.
Det var som fasen Vilka smartingar Stämmer kanon det.
Bara att vänta tills jobben återkommer då så kanske det blir en dac såsmåningom,då den ska va väldigt bra.Men än så länge så kan jag leva med ljudet direkt ur cd2.
Ja jävlar Denna spelare ÄR VERKLIGEN BRA! Ingen i hela världen ska komma och påstå att källan inte har så mycket att säga för ljudet. Har haft en del spelare men denna var nåt annat minsann. jösses... Blir det mycket bättre med dacen så finns det ingen utväg.Då ska det sparas!