HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 The White Concert på SVT2
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

bearwik
200.000-klubben

4289 Posts

Posted - 2009/04/10 :  23:00:21  Show Profile Send bearwik a Private Message
Är det bara jag som tycker att det var så tråkigt att klockorna stannade? Totalt oengagerat.

Jävligt nöjd Tannoyägare!
Mer membranyta åt folket!
Min rigg: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=70066

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8779 Posts

Posted - 2009/04/10 :  23:34:53  Show Profile Send ztenlund a Private Message
Det är väl som vanligt med dylika jippon.

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

guy gadbois
Member

2415 Posts

Posted - 2009/04/11 :  00:33:42  Show Profile Send guy gadbois a Private Message
inte jättespännande direkt. Vore roligt om artisterna istället hade tagit ut svängarna en del och gjort lite nya stuk på låtarna. Nu blev det på sin höjd en artig tribute till The White Album...

Min anläggningstråd
Go to Top of Page

millenniumking
Member

985 Posts

Posted - 2009/04/11 :  15:17:50  Show Profile Send millenniumking a Private Message
Jag var besviken så jag bytte kanal efter någon timme. Mest trist framförda varianter tyckte jag.
Go to Top of Page

Freddie Boy
Member

704 Posts

Posted - 2009/04/11 :  23:02:15  Show Profile Send Freddie Boy a Private Message
oj vad ni sågar...så dåligt var det väi ändå inte? jag tyckte att det var en hel del bra arr på låtarna, bra musiker. Men det var ju inte samma kvalie´som "Concert for George" ...

Länge leve Vinylen!
Because Sound Matters.
Go to Top of Page

lagun49
Member

138 Posts

Posted - 2009/04/18 :  17:26:00  Show Profile Send lagun49 a Private Message
Jag hade stora förväntningar på denna konsert, då jag tycker att the White Album är Beatles bästa, och innehåller bl.a. en av pophistoriens bästa låtar: While my Guitar Gently Weeeps. Jag blev därför väldigt besviken när jag såg en inspelad kopia av konserten producerad av Danmarks TV. Idel okända b-musiker, och min favoritlåt framförd av ett hårdrockband med falsksjungande sångerska! Det var inte många inslag som lyfte konserten till godkänd nivå. Den från England importerade programledaren kunde man gärna skippat, med sina egna "skämt" som väl bara han själv skrattade åt. Jag jämför också med Concert for George, som hade en helt annan klass.

Lars G

Den som aldrig misslyckats har heller aldrig försökt.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000