Nu såg jag inte programmet eftersom jag inte har kanal 5. Men en synpunkt som man kan ha är. Hur mycket får man bestämma om man låter Kanal 5 komma in i sitt hem med designers och annat folk. De flesta av oss köper väl inte en hel uppställning från bilden i en möbelkatalog, eller hur. Det ser ju väldigt fräsigt ut på bild men vill man ha det utan att få bestämma själv efter familjens eller ens personlighet.
Ja jag vet att man kan se på programmen i datorn. Det händer att jag gör det med SVT. Jag tittar nämligen inte på dom kommersiella kanalerna. Jag gillar inte alla reklamavbrotten, dessutom så tycker jag att dom oftast har i mitt tycke sunkiga program. Ja det ska i så fall vara "Fråga Olle". Jag ska titta på programmet med Knoppen i min dator.
Klickar du på reklamen så att ett fönster kommer upp så kan du stänga det och sedan trycka på play i webbspelaren. Då slipper du sitta igenom hela reklamen.
Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
Det blev ju riktigt snyggt - synd att det inte byggdes något i musikrummet så att man kunde se det. Men värst av allt var ju att de bytte ut den fina espressomaskinen till en helautomatisk jura-sak! Då var det ju bättre som det var innan :-D