HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Köpes
 Slutsteg köpes. *KÖPT*
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Jonas
Member

738 Posts

Posted - 2010/09/15 :  09:36:11  Show Profile Send Jonas a Private Message
Jag är ute efter ett hyfsat billigt (max ca 4000:- men helst runt 2000:-) slutsteg , främst något av de i rubriken eller liknande. Förslag mottages! Ifall det är intressant har jag en st högtalare pK basreflex (vit) att byta med.
Slutsteget ska användas för att driva passiva basmoduler och jag vill ha minst ca 2x200 w i 4 ohm.

Ifall det är nåt riktigt coolt steg så kan jag givetvis sträcka budgeten litegrand...

Jag är eventuellt även ute efter ett försteg och då framför allt något av Rotels fjärrstyrda lite äldre modeller (typ RC-995). Maila gärna vad du har och begärt pris.

Ang slutsteget är finishen inte jätteintressant då det ska stå avskilt och inte synas. Försteget däremot måste vara i minst ok skick. Trasig fjärr spelar ingen roll eftersom jag använder systemfjärr. Pris avgörs beroende på skick.

Edit: Det blev ett Rotel RB-991... Tråden kan låsas.

"My head kissed the ground, I was half the way down"
Mina system

Edited by - Jonas on 2010/10/13 09:52:21
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000