Jo, så klart att det finns vinklade strömkontakter men jag undrar om det finns vinklade strömkontakter av lite högre kvalisort än de man hittar på Kjell & Co. och typ ELFA. Skulle vilja ha en i 90graders vinkel så den inte sticker ut så långt från väggen (tight bakom tv-bänken). Alternativt, en strömkabel som är otroligt flexibel som man i sin tur kan böja ca 90grader direkt efter kontakten.
Jag har ett sådant här vinklat kontakthus. Beställde och fick på några dagar. Plockade isär den wattgate som jag hade och monterade detta hus istället. Same-same-but-vinklat.
Funkade inte i iPad heller men din länk fungerade tomano. MEN jag menade kontakten som ska in i väggen, inte den som sitter i själva apparaten. Kanske var lite otydlig där. Kontakten på länken kanske fungerar på det hållet också?
Det är ju inte en kontakt utan bara ett hus i vilket du monterar din egen kontakt (vägg eller apparat) så att du får sladden att gå ut nedåt istället för bakåt. Om den sen passar till din väggkontakt törs jag inte uttala mig om.