| Author |
Topic  |
|
marcus_ec
Member

2396 Posts |
Posted - 2003/02/12 : 12:52:14
|
| Ja jag vill gärna inte tänka på hur mycket jag har lagt när jag är 30, är 21 nu, skall fylla 22! Får nog en fin bli för det! |
 |
|
|
KennethS
Member

1178 Posts |
Posted - 2003/02/12 : 13:30:28
|
Eftersom jag sitter på en hårt sluten psykisk avdelning för att mina kompisar tyckte att jag flippade ur när det gäller stereo-grejer så har jag ingen aning... Nä skämt åsido, tyckte väl först att man var lit whacko, men sen när jag fått dom att lyssna på anläggningen, så har dom börjat själva! Så jag sprider lärorna utåt i detta barbariska El-Giganten samhälle!*hehe*  |
Trött på folk utan vett |
 |
|
|
binmarv
Member

403 Posts |
Posted - 2003/02/12 : 13:40:43
|
Man småskrattar lite åt alla era inlägg och tycker att allt samman bara är tokigt. Man förstår liksom inte att det kan finnas folk som har en sån passion för ljud och tillhörande elektronik. Då går det plötsligt upp för en att man själv är minst lika tokig om inte ännu värre. Vad i hela världen håller man på med ??!!! Jag måste tyvärr erkänna att det dessutom blir värre med åren. Det är en sjukdom. Men egentligen. Varför inte lägga alla sina besparingar på hifi istället för som någon skrev en fin bil...Jag antar att de flesta inte spenderar den mesta tiden i sin bil och därför borde valet vara enkelt. Att man sen måste smussla undan slantar så att inte tjejen ska strypa en när något nytt kommer ut på marknaden är ju en helt annan sak. Ett intresse som helt klart är svårt att kombinera med ett hälsosamt förhållande. Finns det några alls av det motsatta könet som har förståelse ?
/Martin |
Det man inte har i huvudet får man ha i öronen! |
 |
|
|
nin
Semesterfirare

2425 Posts |
Posted - 2003/02/12 : 14:01:33
|
Vem har kompisar!!??  |
 |
|
|
Viktor
Member

210 Posts |
Posted - 2003/02/12 : 14:37:36
|
| Var inte ledsen nin, vi är dina kompisar |
 |
|
|
xdakob
Member

288 Posts |
Posted - 2003/02/12 : 15:43:09
|
Mina kompisar mobbar mig för att jag har mina högtalare som bakgrundsbild på datorn. De tycker att man skall ha en lättklädd brud istället. Kabelpriser är också ett stort trätoämne ("Va, högtalar kablar för 1000:- det är ju helt sjukt..." Dock har jag några hifipolare som försvar......
MVH
Daniel |
mvh Daniel Analogt: Linn Basik med Ittok LVII och AT-95E - Musical Fidelity X-Lps v8/Edison One
Digitalt: Squeezebox - Beresford Dac Caiman Edison One - Linn LK140/Quad 303 Netaudio/Edision 12 - Audioquest Granite Bi-wire - Opus3 Chorus |
 |
|
|
KennethS
Member

1178 Posts |
Posted - 2003/02/12 : 17:47:31
|
Sant så sant!! Kommer ihåg när jag köpte min Truthlink för 3.600:-..Höll på att lägga in mej direkt!*hehe* |
Trött på folk utan vett |
 |
|
|
marcus_ec
Member

2396 Posts |
Posted - 2003/02/12 : 20:18:44
|
Det är väl självklart att man har högtalare eller någon stärkare som bakgrundsbild!!  |
 |
|
|
Jakob_S
Member

665 Posts |
Posted - 2003/02/12 : 21:44:51
|
Hohoho! Jag har klippt & klistrat ihop min drömanläggning(för närvarande) och använder detta bedårande collage som bakgrund här hos mig.  |
Hifi handlar inte om att veta - det handlar om att känna.
|
 |
|
|
swoppe
Member

110 Posts |
Posted - 2003/02/12 : 21:51:56
|
Om vi snacka backgrundsbilder så har jag en ängel (anime style) som en bekant (kvinlig/tjej) ritade åt mig (bara en lite invikning  |
För svaret på den eviga frågan om livet, universum och allting: perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);' |
 |
|
|
John Stalberg
mångordig stringens

844 Posts |
Posted - 2003/02/12 : 22:05:10
|
quote: Var inte ledsen nin, vi är dina kompisar
Det är just det som gör nin en smula nedslagen. 
John |
Is there anybody out there? |
 |
|
|
Patrik
Aston Martin

613 Posts |
Posted - 2003/02/12 : 22:31:23
|
quote: Originally posted by binmarv
Man småskrattar lite åt alla era inlägg och tycker att allt samman bara är tokigt.
Jo, ibland funderar man över sig själv... Har just nu fem monoblock, 2 stereoslutsteg, ett försteg, en DD-dekoder, en DTS-dekoder, en hemmabioreceiver, en CD, två DVD, två frontar, en center, 6 surroundhögtalare och en subb i vardagsrummet... Och sedan står det lite i hallen och källaren...
Men borde nog sälja av det man inte använder. Men prylarna blir som små kompisar... 
|
[green]It's all about the music![/green] |
 |
|
|
Hepcat
Member

1103 Posts |
Posted - 2003/02/12 : 23:28:40
|
quote: Finns det några alls av det motsatta könet som har förståelse ?
jodå det finns det min fru är en av dem yoko e väl en annan fast det är klart dom har ju det gemensamt att de är själva intresserade men jag har även några vänninor som har förståelse för det . så det finns några stycken. |
www.selleri.de
|
 |
|
|
nin
Semesterfirare

2425 Posts |
Posted - 2003/02/13 : 01:33:53
|
quote: Var inte ledsen nin, vi är dina kompisar
Det var snällt!! 
quote: Det är just det som gör nin en smula nedslagen.
Vill du vara min kompis John?? PLEASE!!  |
 |
|
|
binmarv
Member

403 Posts |
Posted - 2003/02/13 : 08:01:29
|
Då är du en av få lyckligt lottade...quote: Originally posted by Hepcat
quote: Finns det några alls av det motsatta könet som har förståelse ?
jodå det finns det min fru är en av dem yoko e väl en annan fast det är klart dom har ju det gemensamt att de är själva intresserade men jag har även några vänninor som har förståelse för det . så det finns några stycken.
|
Det man inte har i huvudet får man ha i öronen! |
 |
|
Topic  |
|