HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Vad tror ni om den här strömkablen?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

niklass
Member

508 Posts

Posted - 2003/02/24 :  14:02:07  Show Profile Send niklass a Private Message
OT:
är det möjligen smeagol/gollum som döljer sig bakom nick:et audiomaniker? ;)

/n

Denon 3600 |
Audiovector M3 Signature XTZ A2-300 | AV3C signature | AV-surround till atmos-setup

Go to Top of Page

n00b
"Besan"

1532 Posts

Posted - 2003/02/24 :  14:03:31  Show Profile Send n00b a Private Message
OT.

Välkommen tillbaka HerrA

//jonas

Mer effekt åt folket!!!
Go to Top of Page

sladd
Member

3028 Posts

Posted - 2003/02/24 :  14:07:09  Show Profile  Visit sladd's Homepage Send sladd a Private Message
Jag undrade seriöst över vad denna tråd handlade om eftersom en länk till en generalagent i installationskabelbranchen inte gjorde mig klokare. Hififorum?

Ni behöver för den saken skull inte komma med anklagelser att jag inte vill ha ett fritt forum och allt vad det är för något.....

Reaktionen på att man ifrågasätter blandningen av äpplen och päron är ju ganska sorglig.

De som är intresserade av hur det funkar att installera skärmade kablar i huset av den typ Jorma använder kan väl diskutera detta. De som vill göra en "Jormakopia" för en tiondel av pengarna kan ju hitta något annat forum att göra det på, DIY el dyl. Eller "ingen skall tjäna några pengar på mig.com" För jag är så smart...

Denna tråd är låst.

Den som jämför med något sämre kommer aldrig framåt

Butiksägare, Hificonsult
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.55 sekunder. Snitz Forums 2000