HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 Micke Y - säljer hörlur
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 20

Micke Y
100.000-klubben

7458 Posts

Posted - 2021/08/15 :  17:09:57  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Säljer en massa hörlurar på Hifitorget men eftersom forumbilder ligger nere så finns ingen annons här så länge.

Focal lurarna bokade sålda
Fostex TH00 2.500:-
Hörlursförstärkare Hamony Design Ear 909 9000:-

Snorry 6000:- är kvar

Micke

When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.

Edited by - Micke Y on 2021/09/08 20:47:53
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7458 Posts

Posted - 2021/09/22 :  20:57:35  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Sedan min Ear909 fått ett nytt hem så har jag använt min Grace 920 för att få ljud ur datorn och den låter tydligt annorlunda mot Harmony Design burken. Ljudbilden är tydligt mer kompakt och smalare. Vad som är bättre eller mer rätt har jag ingen aning om men skillnad är det. Jag gillar den bredare ljudbilen som Ear 909 presenterade bättre det är helt klart.

Ny burk på ingång . Vi får se hur det blir då.

Micke

When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7458 Posts

Posted - 2021/10/03 :  17:39:49  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Nördigheten har slagit ner och jag sitter o jämför olika strömförsörjning till mitt nya hörlursteg. Har ni hört något så tokigt men faktum är att jag är ganska säker på att det ena ger en en lite bredare ljudbild och fler små detaljer i bakgrunden. Det ger mer rymd och bredare plats mellan instrument. Inga stora skillnaden men märkbart och ganska cool.

Bilder kommer när jag löst lagringsfrågan men saker är på gång.

Micke

Go to Top of Page
Page: of 20 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.12 sekunder. Snitz Forums 2000