HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 Lidt til jer og lidt til mig..
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

ArtSound
Member

170 Posts

Posted - 2004/09/28 :  00:50:23  Show Profile  Visit ArtSound's Homepage Send ArtSound a Private Message  Reply
Hejsan Sverige

Så er der lidt på vej til jer igen!



Og tak for det, håber at det vil gøre jer glade og tilfredse lang tid fremover

Der var også lidt til mig



Skal vi kigge videre?



Første kasse, indeholder tilsyneladende ikke noget spændende.. men



vi kigger lidt nærmere efter..



was is das für ein ding??

www.artsound.dk

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2004/09/28 :  00:55:27  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
STORA rör... KT 88or ?

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

ArtSound
Member

170 Posts

Posted - 2004/09/28 :  00:59:43  Show Profile  Visit ArtSound's Homepage Send ArtSound a Private Message  Reply
ja det er skarpt set, KT88

www.artsound.dk
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2004/09/28 :  01:01:17  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
KT88or är dom enda rör jag känner igen ;)

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"

Edited by - Zalve on 2004/09/28 01:01:47
Go to Top of Page

ArtSound
Member

170 Posts

Posted - 2004/09/28 :  01:16:08  Show Profile  Visit ArtSound's Homepage Send ArtSound a Private Message  Reply
( UPS, Zalve fotograf og moderator af bildgalleriet.. jeg er ikke fotograf, sådan én havde nok fjernet alle kærestens sko før fotografering )

www.artsound.dk
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2004/09/28 :  02:05:50  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Jag fårstog nog inte riktigt vad du menade, men vi uppskattar dina bilder...
Men allt kan väl inte vara KT88 rör? Fortsätt packa upp nu

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

ArtSound
Member

170 Posts

Posted - 2004/09/28 :  02:14:14  Show Profile  Visit ArtSound's Homepage Send ArtSound a Private Message  Reply
ok


www.artsound.dk
Go to Top of Page

ArtSound
Member

170 Posts

Posted - 2004/09/28 :  10:50:43  Show Profile  Visit ArtSound's Homepage Send ArtSound a Private Message  Reply
og så helt ude af kassen



Et stk Cyber 800 monotrin. Normalt med 6CA7 rør og på 70 watt, men jeg har fået lavet et sæt med KT88 som er på lidt over 100 watt.

www.artsound.dk
Go to Top of Page

plind
Member

1378 Posts

Posted - 2004/09/28 :  11:26:05  Show Profile Send plind a Private Message  Reply
Härligt Hans

Du tar väl med dom till Göteborg senare i höst
Go to Top of Page

ArtSound
Member

170 Posts

Posted - 2004/09/28 :  11:44:10  Show Profile  Visit ArtSound's Homepage Send ArtSound a Private Message  Reply
ja det gør jeg da!

For de som ikke ved, jeg kommer til Göteborg i efteråret, sikkert november engang, men jeg skal nok lave lidt om arrangementet her på siden.
Jeg vil gerne have lov at vise jer lidt forskelligt, Opera Audio selvfølgelig, Silverline højtalere, måske noget Audiomeca, og hvad I ellers måtte ønske. I kan jo se på min hjemmeside hvad jeg har. I er velkomne til at sende PM og fortælle lidt om hvad I gerne vil se og høre.

Jeg håber selvfølgelig på at se mange, og tror at det bliver ganske hyggeligt! Også at hilse på jer "in person"

www.artsound.dk
Go to Top of Page

Nitram
Medlem i AÖ

1171 Posts

Posted - 2004/09/28 :  14:04:02  Show Profile Send Nitram a Private Message  Reply
Jösses vilka läckra stärkare

Nu vill jag se några kvällsbilder med glöd

Min anläggning
När jag köper en ny bumerang... hur blir jag av med den gamla?
Go to Top of Page

ArtSound
Member

170 Posts

Posted - 2004/09/28 :  17:46:14  Show Profile  Visit ArtSound's Homepage Send ArtSound a Private Message  Reply
I skal få lidt aftenbilleder senere, det skal jo lige være mørkt

Imens kan I kigge lidt på Opera´s nye netkabel, ledere i fint rent kobber, og 4 skærme omkring kablet




I serien findes også signalkabler og højtalerkabler

www.artsound.dk
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2004/09/28 :  18:22:27  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Vilken kul design på rörstärkaren.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

ArtSound
Member

170 Posts

Posted - 2004/09/28 :  22:29:32  Show Profile  Visit ArtSound's Homepage Send ArtSound a Private Message  Reply
Så er forstærkerne ved at være varmet op



Og hvis vi tænder lyset ser det sådan ud


www.artsound.dk

Edited by - ArtSound on 2004/09/28 22:47:28
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2004/09/28 :  22:43:24  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Åh,,, Vilken snygg uppställning... *dräggel*
Operan är en riktig läckerbit.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"

Edited by - Zalve on 2004/09/28 23:09:41
Go to Top of Page

DIESEL
Member

953 Posts

Posted - 2004/09/29 :  08:52:41  Show Profile Send DIESEL a Private Message  Reply
Vackert !!!

Du får nog ta med ett par nätkablar som jag kan prova lite när du kommer hit till GBG

// Eddie


Öl dödar hjärnceller, men bara de svagaste

Emotiva Audio ERC-1 ~ Emotiva Audio USP-1 ~ Emotiva Audio XPA-2 ~ Vienna Acoustics Beethoven Baby Grand
Go to Top of Page

ArtSound
Member

170 Posts

Posted - 2004/09/29 :  09:30:48  Show Profile  Visit ArtSound's Homepage Send ArtSound a Private Message  Reply
Det skal jeg gøre Diesel! Og jeg kan også sende dem inden, så kan du afprøve og skrive dine erfaringer her

www.artsound.dk
Go to Top of Page

Mahler
Member

1782 Posts

Posted - 2004/09/29 :  09:34:19  Show Profile Send Mahler a Private Message  Reply
Och förståss ett par förträffliga Vienna Acoustics Strauss flankerandes maskineriet!!

Dom är underbara!!

-----------------------
Tabula Rasa!
Go to Top of Page

ArtSound
Member

170 Posts

Posted - 2004/09/29 :  10:16:24  Show Profile  Visit ArtSound's Homepage Send ArtSound a Private Message  Reply
ja det er nogle fine højtalere! Det er vores demosæt, men de skulle gerne sælges så der bliver plads til et sæt... ja Mahler , i bøge finish


www.artsound.dk
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000