HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 euJUED har besökt STHLM.Del tre sid 8 sid 12nybild
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 16

Niklas Nord
JBL! Va? JBL! Va? JBL! JBL! JBL!!

6152 Posts

Posted - 2005/08/02 :  12:37:44  Show Profile Send Niklas Nord a Private Message  Reply

Snoop, faktiskt inte, jag har lyssnat med örat mot
diskanterna hemma hos Johan, och där finns inget brus.
Kabelhärvor kanske är den nya trenden.

Använd ditt sunda förnuft innan du litar på nått som skrivs på internet.
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/08/02 :  12:41:07  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Och då va vi framme till att uppvisa en LTS ansvarig testares totala elektronik...

I botten huserar två Nad 208 rätt självklart. Denna anläggning har mer anpassad elektronik inkopplad än vid besöket hos IÖ... Och detta hördes väldigt klart kan man lugnt påstå.. Här var kraften rätt markant mer "rätt" o "riktig" samt avspänt lättflytande..
Helt enkelt skapades en mer LUGN atmosvär av dessa Nadars drivkraft...

Dessa matades via ett försteg jag tyvärr missade namnet på. Detta för jag blev så fachinerad av den värme detta alstrade vid spelningen faktiskt... På nåt sätt såg detta försteg mer "highend " ut också än dom rätt "konsumgrå" färg Nad 208 har med sin gröna knapp Nad kan absolut INTE anklagas för att anlitat den bästa designavdelningen direkt som kan uppbringas..I alla fall INTE om man bedömmer FÄRGSÄTTNINGEN. Men detta är enbart MIN åsikt....

Att sedan denna omtalade DVD ifrån Pioneer var källan inser nog alla...

resterande grejor i detta megarack får jag be Johan fylla i om. För där fanns mycket annat inkopplat.. Däribland en fin gamal sansui radiodel osv... Man fick en lätt "känsla" av "teknik o studio" framför hifi o musik om ni förstår... Detta är o var LÅNGT ifrån allt JAG sett ifråga om att söka "highend look" på sina saker. Utan endast ÄNDAMÅLET prioriteras kan man klart se. Detta enligt MINA ögon sett...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/08/02 :  12:46:08  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
som tur var så stog elektroniken stilla. Vilket värden INTE gjorde som ni ser...

Hmm. Angående skärmar osv... Ofta så blir en total röra bättre än en LITE tillfixad röra.. På nåt sätt har JAG märkt att om man har rejäla kabelhärvor så stör dom ihjäl varann på nåt sätt..

Men jag VET inte att så ÄR fallet. Utan har enbart registrerat att det ändock BLIR så till o från...
bättre med rejäl röra än halvdant tillfixad kan man säga....

Vilket jag försvarar bestämt då jag själv har röriga kablar o inte varken tid eller lust med att trixa med detta...

Så här fick ni tips om HUR man resonerar då det passar finfint in så man slipper ta tag i grejor själv ju

Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2005/08/02 12:47:29
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2005/08/02 :  12:48:52  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
Försteget?...är det en Sentec SC9 eller..

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/08/02 :  13:06:51  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Lite mer tittande uppvisade att även nad dör till o från..

Detta steg bar en lapp där det står med sorg skrivet "brummar". Och man ser tydliga spår av tårar som fläckat denna lapp..... Så det ger ju inte en HEL död utan enbart en halv sådan... Samt frivillig för er att därmed ta en HALV minuts tystnad beroende på om ni har "nadläggning" eller ej. Eller av ren sympati vill dela sorgen med Johan.....

Men den uppmärksamme ser att Johan försöker sig på lite "healing" medelst att UPPEPÅ ställa två friska monoblock ifrån Sentec

Detta var i alla fall för till o med MIG att gå LITE för långt i sina filisofiska vindlingar... Så jag försökte skoja till det lite genom att påstå Johan försöker använda sina monoblock såsom kamoflerade "schakistenar"

GISSA om han protesterade... Bara gissa.. Han hotade med utkastning osv.. Men han lugnade sig direkt då jag på heder o samvete LOVADE att inte vis denna bild o berätta...

Men Johan glömde ju bort att om man lovar på heder o samvete bör ju detta också FINNAS i personens egenskaper ju

resten förstår ni själv tror jag...

Som ni ser så finns oroande tecken här... Monoblock såsom healing o schaktisar... Tweekande av kaffebryggare... Och man brukar ju säga att en gång är ingen gång. två är oroande osv.. Men fanns det TRE saker som påvisar att Johan ÄR som alla vi andra fast han motsägger detta bestämt....

Kan det visa sig att faktiskt ledande personer inom LTS har skrämmande nog SJÄLVA fallit offer för tweekande fast man DÖLJER detta för andra medlemmar NOGA....

Detta skall vi snart utreda här .. ÅRETS bild kommer snart som säger mer än tusen ord... Fast jag tänker djupt gräva im mina lystna tangentfingrar i "såret" o plåga IÖ samt JOhan här inför öppen ridå....

Böna o be nu grabbar... Jag vill se ert "lidande" nu när snart ett mega avslöjande kommer....

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

Niklas Nord
JBL! Va? JBL! Va? JBL! JBL! JBL!!

6152 Posts

Posted - 2005/08/02 :  13:12:35  Show Profile Send Niklas Nord a Private Message  Reply

mayro

Dyker det upp en bild på Johans högtalare där det sitter en sådan fet uppstoppad vibrerande råtta i full självsvängning, så ramlar NN av stolen !

Använd ditt sunda förnuft innan du litar på nått som skrivs på internet.
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/08/02 :  13:19:58  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
Nicklas Nord bör spänna fast sig ordentligt...
Jag "suger" lite på nästa bild så du hinner spänna fast dig ordentligt....

säg till då du anser dig sitta stadigt...

Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2005/08/02 13:20:36
Go to Top of Page

sub_sonic
Member

82 Posts

Posted - 2005/08/02 :  13:47:35  Show Profile Send sub_sonic a Private Message  Reply
Kan det vara något silvrigt!!!?

"Utan vetenskapen skulle vidskepelse, häxeri, signeri svärma omkring som mygg... Vetenskapen är det ljus som upplyser folk som i mörker vandra, och låter dem se med klara ögon, och höra med öppna öron" - Carl Linnaeus
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/08/02 :  14:03:16  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
Hmmmm
Tror NN redan ramlat av stolen......

Så härmed avslöjas några av ledningen för LTS Dolda hemliga tweeeks för er alla. Se o njut gott folk. LTS är hämed förmänskligade såsom vi andra. Som ni nu ser så FINNS verkligen inga större skillnader ju...

Johans "dolda" tweek

Schkti samt healingförsök i "DOLD" karaktär.

Samt hos chefsidelogens IÖ´s rum... Notera att BÅDA högtalarna bär detta lilla tweek Så inget fusk med att endast noga ha på ENA av dessa högisar inte.. NORGRANNHET äro en dygd...

Tror INGEN missar "poängen" här va

Sålunda är myten att LTS INTE "tror" på saker totalt borta ju...
Och eftersom dessa föremål står där dom står så kan man bestämmt utgå ifrån att dessa är F / E lyssnade samt blindtestade med nogrann protokollföring också...

Fast troligen är detta protokoll ansett såsom "hemliga" dokument som ENDAST den innersta kärnan har vetskap om. Och därför har man "maskerat" fenomenet såsom "prydnader" endast.....Samt därvid TOTALT förnekar att dom har annat syfte...

Men visst sjutton vet vi riktiga tweekare vad som försigår i det tysta grabbar...

Va skoj va??? Dom ÄR ju som vi om man tittar nogrannare efter ju...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/08/02 :  14:03:53  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
MER !!

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/08/02 :  14:13:34  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
Men Johan B... Jag vill se "lidandet" en stund till ju...

Att så här tydligt bli "avslöjade" måste man ju suga på en stund ju...

Alla kan även se att när eoJUED åker på repotage så görs sakerna RIKTIGT o rätt...

För tio minuter sedan ringde ju till o med Uppdrag granskning och även kalla faka mig för att med hög lön få alla rättigheter ifrån kommande avslöjanden som eoJUED gör.

Men såsom en sann eoLJUEDare så avböjde jag direkt o sa till dom att vi i eoJUED ej sviker de våra för några larviga 200000 tusen per repotage...

Mutor samt sådant hyckleri biter inte på oss inte...

Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2005/08/02 14:18:13
Go to Top of Page

Stefaeri2001
Member

563 Posts

Posted - 2005/08/02 :  14:40:35  Show Profile Send Stefaeri2001 a Private Message  Reply

Jag ger mig! Jag ger mig säger jag ju!

Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/08/02 :  14:42:14  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Nu närmar vi oss slutet här tyvärr med bilder.
Samt ÄVEN slutet av euJUED´s resa i STHLM med besök hos ULF. IÖ samt Johan Lindroos alias "knoppen"

Och jag måste säga det är med lite av sorg jag inte kan få äran att visa er flera bilder osv...

Men eftersom jag som alltid vill fastlägga vissa faktum ändå så har jag sparat den sista bilden till sist. Vilket ju ÄR rätt självklart. Menar att sista bilden kommer sist.....

Men kan det vara så att denna sista av alla bilderna är rena rama "dynamiten" kanske

Att den på "nått sätt" fastslår tidigare sagda "påståenden" av likheter osv Ni har ju alla sett en del saker som stått uppepå diverse högtalare ju
Och man kan kanske ännu rent av säga "det är endast en slump" osv....

Men är det verkligen en "slump" tro

Kan man få höra vad NI tror om detta INNAN sista bilden kommer...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/08/02 :  14:43:42  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

quote:
Jag ger mig! Jag ger mig säger jag ju!

SÅ SKA DET LÅTA

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/08/02 :  14:47:09  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
Så va det en "slump" verkligen som avslöjades om en dels dolda förehavanden inom ledande possitioner inom LTS samt ino audio

Vad blir er dom här grabbar. En är numera "nere på knä" har vi sett. Stor heder att erkänna sig "slagen".... Stå upp min vän av hifi... Du är förlåten för du försökt föra en del av oss ev "bakom ljudet"...

euJUED skonar alltid den som ligger ner...

Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2005/08/02 14:48:27
Go to Top of Page

Snoop
Medlem, HiFi Norr

4184 Posts

Posted - 2005/08/02 :  14:50:06  Show Profile Send Snoop a Private Message  Reply
Vilken perfekt start på semestern, ni förgyller mina dagar

Helt sanslöst roligt reportage, jag viker mig av skratt många gånger under trådens gång...

[Squeezebox 3][Onkyo TX-SR876][Phonar Veritas P5][Kef KHT 2005.2]
Moderator på Minhembio

Go to Top of Page

Per100
Member

1543 Posts

Posted - 2005/08/02 :  15:07:28  Show Profile Send Per100 a Private Message  Reply
Heja, heja. Mycket spännande läsning.
Go to Top of Page

Bosco
Member

444 Posts

Posted - 2005/08/02 :  15:10:38  Show Profile Send Bosco a Private Message  Reply
Att saker & ting är ganska lika "lägren" emellan är ju lätt att se på ett sätt.

Hur många som har en moddad Denver har Silver Resolution-kablar?
Hur många som har en 668 har EKK?

Man kan inte anklaga LTS för likriktning och sen göra samma sak själv. Jag säger inte att du har gjort det mayro men det är väl ändå så debatten går ibland.

Tack för ett kul reportage, även om det mest handlar om känslor och inte så mycket om fakta.

edit: hade glömt ett ord

Hifi är ingen smak

Edited by - Bosco on 2005/08/02 15:34:14
Go to Top of Page

sub_sonic
Member

82 Posts

Posted - 2005/08/02 :  15:14:41  Show Profile Send sub_sonic a Private Message  Reply

Dektektiven har missat minst ett tweak som syns på en av bilderna!!!! (DIY:ad)

"Utan vetenskapen skulle vidskepelse, häxeri, signeri svärma omkring som mygg... Vetenskapen är det ljus som upplyser folk som i mörker vandra, och låter dem se med klara ögon, och höra med öppna öron" - Carl Linnaeus
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/08/02 :  15:23:42  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
Bosco...
Resan har aldrig varit för att finna "fakta". för enligt mig FINNS det inga sk "fakta" inom vår musiklyssning mer än att man bör ha en grej att spela musiken igenom...
Sedan VILKEN sk "grej" man har är oerhört upp till ens eget tycke o smak. Samt kanske ärligt talat även tyvärr beroenda på plånbokens tjocklek.

Däremot har jag troligen lyckats visat upp OLIKA vägar såsom rena fakta på hur man kan UPPNÅ väl spelande ljud samt system redan ifrån priser som dessa pip osv har. DVS 15-16 lapp till som ulfs system som är betydande dyrare.

Sedan dom "fakta" man vill ha är som alltid upp till var o en att avgöra via EGNA lyssningar samt val. Och igen, tyvärr begränsningar plånboksmässigt.

För det som för mig är fakta är för nästa ofakta... Men nog om detta. Ville bara skriva detta såsom svar på din ev önskan om fakta.

ETT fakta är däremot helt klart redovisat. Det är att vi tydligen INTE är så olika i alla fall till syvende o sist...

Vi lyssnar tydligen på musik i alla sk "läger" ju. Samt till o med SAMMA typ av musik ju

Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2005/08/02 15:34:14
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/08/02 :  15:24:45  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
quote:
Dektektiven har missat minst ett tweak som syns på en av bilderna!!!! (DIY:ad)

VAD

EDIT..
Kan du mena folien???

Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2005/08/02 15:33:36
Go to Top of Page

sub_sonic
Member

82 Posts

Posted - 2005/08/02 :  15:41:23  Show Profile Send sub_sonic a Private Message  Reply

Jupp! Har väl varit med förr i någon tråd om jag inte miss minner mig.

Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/08/02 :  15:58:13  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
Ja som sagt. Tweekandets konst äro ej förborgat eller vad man säger....

Så beskåda nu denna sista bild o se med egna ögon "sanningen" om vibbdämpning osv....

Iakta ÄVEn hur man medelst puffstolar som barn har dämpar ut golvet.. Samt hur Johan NOGA NOGA har plaserat en hantel på strategisk plats.. Han såg rätt störd ut då jag lyfte upp den. Förmodligen då den var NOGA inlyssnad på just den rätta plaseringen. Jag la tillbaks den exakt lika och Johans spända blick slappnade av igen....

Npteras att båda huvudhögtalarna har sina "tweek" uppepå. Den ena via ett väldämpart TV spel ifrån förr tror jag det är...

O den andra.. ja se o döm själva....

Ser ni likheterna med Iö´s rum o vad som används där???

Rätt slående detta får man påstå. Och aldeles för ofta återkommande för att falla inom området "slump" enligt mig....

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

Snoop
Medlem, HiFi Norr

4184 Posts

Posted - 2005/08/02 :  16:12:05  Show Profile Send Snoop a Private Message  Reply
Ah vilka högisar, de va riktigt snygga....

Nu är väll snart sagan slut på detta reportage, och då får man återgå till det vanliga tråkiga livet

En en gågn tack för denna tråd...

[Squeezebox 3][Onkyo TX-SR876][Phonar Veritas P5][Kef KHT 2005.2]
Moderator på Minhembio

Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/08/02 :  16:52:09  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Så är alla bilderna slut tyvärr. Och resan har berättats klar. Mitt avslut får bli att jag delar ULF´s ord angående fenomenet med ljudbilden även hos Johan.. Men även dom rätt klara fördelar detta klart bättre förstärkt system uppvisade.

Så då ska jag som tidigare jag skrivit drista mig till att mera utpeka vad jag TROR är huvudboven i dramat angående detta med ljudbildens massiva mitt där ALLT snudd spelades OAVSETT vilka av inos modeller som spelades...

DVD spelaren ifrån Pioneer.. Där finns nog tonalt en del rätt. Men också klara fel i ljudbilden bredd...

ALLA som provat olika cd spelare har nog noterat just detta med olika spelares bredd på återgivninges ljudbredd.. Och på "något" konstigt sätt fick i alla fall jag lite av en Flashback" till då man lirade just pioneer förr...och bytte mot bättre osv...

Men det är ljudminnet som spökar där. Men även sist jag hörde en pioneer med megatrend så tycker jag mig känna igen detta fenomen...

Men ej vetenskapligt befäst på något sätt....

Sedan anser jag nog att det som även ULF säger det vora skoj att mera höra just HÖGTALARNA och inte system. För varenda ord ÄR system och INTE enskilt utvalda saker..

Att just detta med DVD spelaren lite av MIG utpekas såsom den stora boven får ni stå ut med. För jag tror verkligen den BÄR skulden mer än annat...

Men sedan så är nog den genomgående elektroniken ändock ej i nivå enligt mina värderingar...

Men som ULF frågade så kanske detta ÄR så man vill ha det. Och att detta med att just ANVÄNDA billiga elektroniska produkter är en DEL av sättet att göra... Ja detta varken vet jag något om eller tror ens något om...

Jag kan bara säga att om JAG skulle köpa mig en produkt ifrån Ino audio så skulle jag klä allt runt om med mycket stor nogranhet full av tillförsikt att tillverkaren vinnlagt sig till SITT yttersta om att min högtalare var frekvensrak osv.. Och därvid jag enbart behövde macha den väl..

Men i MITT "inosystem" skulle inte en enda av dom produkter som jag nu hört dom med ingå. DETTA kan jag utan att blinka påstå..
Oavsett OM jag lyssnade tio ggr till..
Elektroniken anser jag ej vara i samma nivå som just dessa ino audios högtalare. Och hur långt dessa högtalare GÅR att få vet absolut inte jag.

Men att som ULF säga att det är ÄVEN med denna elektronik svårslaget är nog en rätt bra bild av även mina intryck här...

Så är ino audio lösningen för alla? Svaret är såsom jag NU ser saken absolut NEJ. det första hindret är det tydliga(?) kravet på att inreda sitt ljudrum.. Stora rum. eller var man nu spelar i för rum till mer eller mindra studiomiljö

Om man ser till flertalets inställning till att göra stora ingrepp extriört i rummet så blir mitt intryck nog att man bör söka andra vägar. OM man inte kan snyggt o med kunskap få till det. Samt att ens hälft godkänner dom ingrepp som TYDLIGEN(?) avkrävs för att få ut det dom kan osv...

Som ni ser har jag frågetecken intrixat i texten.. Detta för jag inte hört eller vet annat än dom behöver detta dämpande för att lira ok.. Även Iö sa detta. Så därför går jag på den info vi delgetts enbart...

Kanske finns där andra som uppnått bra resultat ändock. Så säkert finns alltid undantag...

Ett problem jag anser viktigt att ta upp är problemet att få provspela i sin EGEN hemmamiljö utan att köpa dom..

Så det finns saker JAG personligen INTE uppskattar. Eller en del saker som kanske gör dessa inosar såsom svåra för en ev köpare att ens FÅ köpa för sin fru osv....

Så sammanfattar jag lite av "problembilden"... Och anser det endast vara rent MINA tankar.

Fördelarna då... Jo kan man få till sitt rum såsom det anses man bör o måste. Ja då vet man att redan en kanonbillig kombo kan få mången felbyggd sk highend att formligen skita ner sig av skräck...

och jag står för detta utalande till fullo. Även detta om "skita ner sig av skräck"

Och jag både förstår samt INSER varför sååå många som har ino systemen med billiga grejor till dom anser dom klart bättre än system XXX dom hörde där o där osv...

Dessa system brukar underteknad kalla "hardfi" i stället för hifi..

System med superkonslad sk upplösning i diskanten som formligen skickar rysningar genom kroppen på en.

Och ägaren sitter med bytarsjukan hela tiden osv....

Då jag hört vad INO samt redan med "low end" utrustning kan osv så inser jag många många fallar som rena furor...Detta hade jag själv gjort om jag inte hört väl spelande hifi också.Så för mig är inos sätt endast en till väg fram för BRA ljud utan harfi sjukornas skräpljud.....

Jag går inte i detaljer hit o dit utan tar endast lite generellt upp olika vinklingar här.

Den stora frågan då.. Skulle jag SJÄLV kunna tänka mig ett system ino burkar såsom dom JohanL har....

Ja absolut. inget att snacka om tror jag. Sedan OM jag i längden klarade av den mer bastanta basen med tryck o mer av lådans "mindre" ljud är INTE säkert...

För jag är verkligen en total dipolfreak. Så bedömm alla mina ord med detta med i bilden. Förutom angående detta med ljudbilden. DÄR är det INTE jämfört med dipoler jag jämför eller ger kritiken. Utan med lådor samt i EGET tidigare väldämpat rum osv... Det är ju absolut inte mitt första väldämpade rum jag besöker eller har själv ju....

NU är allt slut ifrån mig.
Och jag hoppas nåt ev har kommit ut ifrån denna långa resa.
Jag vill varmt igen tacka dom som inbjudit till detta. Johan Lindroos med sin härliga öppenhet o värme i sin person...

Ingvar Öhman som trotts alla dispyter osv ändock inbjöd till besök. Och med goa grunder kunde delge saker o ting om sin syn på delar av sina hifiresor osv...Besöket hos dig IÖ var en "dörröppnare" för nya intryck får jag säga...
Tack IÖ...

ULF Krama din underbara fru ifrån oss... O er träffar lena o jag ju snart igen under en NY hifiresa....

vart förblir en hemlis tills det är rest o klart...... Men som sagt....
Tack för allt. husrum o mat osv....
hörs nog.. Ev småprat kommer ju kanske här nu...

tråden är nu öppen.... Och jag får tacka för den goa ordningen som ni haft o har grabbar...

MVH
Tobbe
i en eoLJUED produktion.

The End.

Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2005/08/02 16:57:26
Go to Top of Page
Page: of 16 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.34 sekunder. Snitz Forums 2000