HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Värdelöst vetande...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 1092

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2007/01/30 :  12:50:20  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
Nej - nu får det vara slut på lunchkoman!

/Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2007/01/30 :  12:58:32  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Instämmer...

Det är som någon har hängt vikter i mina ögonlock

Får ta o hämta mer kaffe...

Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8784 Posts

Posted - 2007/01/30 :  13:50:14  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
quote:
eller svårt att sortera

quote:
ztenlund: har du köpt ett pussel?

Nej, ett grafikkort och en hårddisk från Dustinhome som ska åka från Stockholm till Uppsala. Borde inte vara särskilt avancerat tycker man...

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

Jörgen_G

8011 Posts

Posted - 2007/01/30 :  14:29:11  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
quote:
ett grafikkort och en hårddisk

Det brukar ju ta ungefär lika lång tid som ett 1500-bitarspussel att få ihop...

/Jörgen G

Go to Top of Page

ztenlund

8784 Posts

Posted - 2007/01/30 :  14:39:17  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Hela min stationära dator är ett hembygge med lösa delar så det ska nog inte vara något problem.

HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7712 Posts

Posted - 2007/01/30 :  14:42:52  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Stockholmare har alltid lite svårt när resan skall gå norrut. Det liksom tar emot överallt, man blir villrådig och famlar i mörkret. Bäst man sorterar en gång till så får någon annan åka dit...

Micke

When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2007/01/30 :  15:44:49  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Har hält i mig en kaffe->java->lut->svagelborre->hifi dryck....

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2007/01/30 :  16:58:17  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
Testade min Lightscribe idag. Snyggt med tatuerade DVDskivor, nu behöver jag inte slösa pengar på en enda penna längre. Det är bara att köpa Lightscribe skivor...

vilket iofs blir dyrare

Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari
mitt system
Go to Top of Page

denada
Member

501 Posts

Posted - 2007/01/30 :  17:22:17  Show Profile Send denada a Private Message  Reply
hmmmm Sitter och grejar med skit datorer... jag tycker inte om att installera server i panik... och inte att mosa upp 8 slappys som ska vara klara i morgon heller iof...

skit trist är det i alla fall.... sucka...

Byakugan har ju klart roligare då han får ju moja med något kul... och själv sitter man med vrålet av en 1U server i örat.... vill något byta

---------------------
Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe.
I dispute that.
I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.

mitt system
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2007/01/30 :  18:30:52  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
nja, nu har jag inte roligt längre.
Jag kom presis till jobbet förhoppningsvis så lever Röda tråden inatt så att min hjärna får någonting att göra och slipper bli deg

Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari
mitt system
Go to Top of Page

Jörgen_G

8011 Posts

Posted - 2007/01/30 :  22:18:51  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
byakugan - det lär bli deg i natt...

Det finns ju annars tråden "Gissa en bild" här på OT Forum om du känner ett obetvingligt gissnings- och hjärngymnastikbehov.

/Jörgen G

Edited by - Jörgen_G on 2007/01/30 22:20:18
Go to Top of Page

Jörgen_G

8011 Posts

Posted - 2007/01/30 :  22:19:40  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
Å så hade du upptäckt det ser jag nu...

/Jörgen G

Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2007/01/30 :  22:37:10  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Men byakugan... Du har betalt nu för att ha tråkigt så klaga inte...

Nu ska jag lägga mig i min sköna säng och rulla med axlarna. Ha det gott vid svarven nu byakugan!

Natti på er!

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2007/01/30 :  22:47:09  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
Sa´oxå söva

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2007/01/31 :  01:39:02  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
Vad jag avundas er sovare... sitter här och beundrar Jericos gissning och inser att jag är slagen och förlorat gissningsleken "gissa bild"
jag undrar om jag kommer vakna tidigt i kväll för ännu ett nattpass innan semestern.

mitt system

Edited by - byakugan on 2007/01/31 01:39:24
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2007/01/31 :  04:51:13  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
jaha, nu är det snart en timme kvar av arbetet. och sen får man 12h utan arbete för att börja jobba igen kl 18:00.

så när jag kommer hit igen ikväll kl 18:00 så är det 12h och 12min arbete för att sen gå på semester i två veckor
Hårda tider det här

mitt system
Go to Top of Page

short_cuts
Member

560 Posts

Posted - 2007/01/31 :  09:04:44  Show Profile Send short_cuts a Private Message  Reply
semester!?
vissa har det jvligt bra, andra bra jvligt...

People shouldn't be treated like objects. They aren't that valuable.
P. J. O'Rourke
Go to Top of Page

ztenlund

8784 Posts

Posted - 2007/01/31 :  12:59:51  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Det där kaffet behövdes verkligen!

Förresten ska jag gå och hämta hårddisken och grafikkortet idag. Hårddisken börjar bli akut innan en av dem som sitter i kraschar för den har lååååååååång uppstartstid.

HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7712 Posts

Posted - 2007/01/31 :  13:15:56  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Har lunch koma. Dubbel ranson kaffe hjälpte inte.

Dags för seriös doping

Micke

When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2007/01/31 :  13:28:03  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Har testat med dubbel kaffe här också.

O kommit fram till samma resultat

Jag är inte dum....
Go to Top of Page

short_cuts
Member

560 Posts

Posted - 2007/01/31 :  15:00:03  Show Profile Send short_cuts a Private Message  Reply
En het sekreterare funkar
lunchkoman blir som bortblåst

P. J. O'Rourke
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2007/01/31 :  15:01:41  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Det är bristvara på sådana på mitt jobb

Jag är inte dum....
Go to Top of Page

Magils
Member

7061 Posts

Posted - 2007/01/31 :  15:08:42  Show Profile  Visit Magils's Homepage Send Magils a Private Message  Reply
Men frågan är om arbetslusten blir bättre...

- Det finns inget problem som är större än lösningen..

- Hemma hos...http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=54225
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2007/01/31 :  15:21:27  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Vad har arbetslust med det här att göra

Man vill ju bara slippa lunchkoman

Jag är inte dum....
Go to Top of Page

short_cuts
Member

560 Posts

Posted - 2007/01/31 :  17:44:23  Show Profile Send short_cuts a Private Message  Reply
hehe - good one

P. J. O'Rourke
Go to Top of Page
Page: of 1092 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 1.69 sekunder. Snitz Forums 2000