| Author |
Topic  |
|
denada
Member

501 Posts |
Posted - 2007/02/20 : 08:51:49
|
Ja ja vad är en bal på slottet...
Kom nyss till arbetet och sitter här skit tröst efter en frulle bestående av 600g Frödinge ostkaka och 500 g nötter... Surt som fan att få rumpan ur sängen i morse... Dottern hade något hyss i magen i natt så det blev till att åka till sjukan efter 1,75 timmes vråla och tandagnisslan... Sjukhus går ju fort... (var för helvete inte sjuk om du ska in på sjukhus det säger jag bara) kom hem vid typ 01:45 och så upp 06:00 i morse.... det gick ju bra.... INTE.... fick i alla fall sitta och halv sova en timma på vägen till jobbet... bilen hittar ju själv... |
--------------------- Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe. I dispute that. I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.
mitt system |
 |
|
|
B-200
fd. asimov66

4687 Posts |
Posted - 2007/02/20 : 10:37:10
|
| denada: var det du som köpte "knightrider" bilen på kändisauktionen? *lol* |
.....Med reservation för subjektivitet och stavfel |
 |
|
|
Creative Audio
Member

2547 Posts |
Posted - 2007/02/20 : 10:45:29
|
Denada, Vinterkräksjuka har sin "kulmen" just nu .... statistiskt räknar man med att 1 milj. svenskar drabbas!
//Wolfgang |
++ äger och driver Creative Audio++ ++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++
http://www.creative-audio.se |
 |
|
|
ohmega
Member

4651 Posts |
Posted - 2007/02/20 : 22:46:38
|
| Ska ta å lägga mig å steckläsa den nya biltemakatalogen som kom idag ;) |
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor |
 |
|
|
short_cuts
Member

560 Posts |
Posted - 2007/02/21 : 08:13:49
|
-17 grader, MINUS SJUTTON GRADER, *springer omkring o e chockad* -17 e sinnessjukt - jag måste flytta, klarar inte av detta längre. plus att folk kör så otroooligt dåligt i Västerås - road rage varje dag i bilen - jag behöver semester... I'll shut up now. *somnar om* |
People shouldn't be treated like objects. They aren't that valuable. P. J. O'Rourke |
 |
|
|
reeltoreel
Member

3454 Posts |
Posted - 2007/02/21 : 08:25:52
|
| -15 grader! Ska flytta söderut snart... |
"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer- controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout, |
 |
|
|
qvisten
Member

123 Posts |
Posted - 2007/02/21 : 08:35:22
|
-22 här, funderar på om det inte vore sunt att dra till varmare bredgrader  |
 |
|
|
Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts |
Posted - 2007/02/21 : 09:01:21
|
Jag har ingenting emot när det är vinter på vintern!
Kaffedags f ö...
/Jörgen G |
Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system. Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen. |
 |
|
|
jerico
Member

1304 Posts |
Posted - 2007/02/21 : 10:57:06
|
Inte en aning om hur kalt det är men inatt när jag gick hem från jobbet kom det isbjörnar och kröp över ädlare delar på mig...
Jag sitter och lagar en el kabel och dricker kaffe.
JO DeNaDa grendosan var bättre en den jag hade innan! |
Mitt system
Mera SVAVEL till folket! Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? |
 |
|
|
jerico
Member

1304 Posts |
Posted - 2007/02/21 : 11:06:50
|
Jo en sak till!
Har satt i en mojj till antenkabeln nu och nu brummar det inte längre...
Dricker fortfarande kaffe! |
Mitt system
Mera SVAVEL till folket! Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? |
 |
|
|
ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8784 Posts |
Posted - 2007/02/21 : 11:25:06
|
Dricker kaffe...
Jag förtränger temperaturen ute genom att titta på termometern som sitter i solen för då ser det ut som det bara är några få minus. |
Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!HiFiForum.nu's Artikelregister | Regler |
 |
|
|
denada
Member

501 Posts |
Posted - 2007/02/21 : 11:40:32
|
Trevligt att den funka för dig Jerico....
Sitter oxå med en kaffe... fast jag ska ut och äta mat och frysa rumpan av mig... satans uland som inte har råd med värme räkningarna.... |
--------------------- Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe. I dispute that. I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.
mitt system |
 |
|
|
U1
Member

3319 Posts |
Posted - 2007/02/21 : 14:21:36
|
| +1 här, dvs. snorkallt för en skåning + att det regnar vitt från himeln? |
 |
|
|
Creative Audio
Member

2547 Posts |
Posted - 2007/02/21 : 14:31:26
|
Snöstorm .... och jag skall åka iväg o jobba till 21.30! //W |
++ äger och driver Creative Audio++ ++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++
 |
|
|
denada
Member

501 Posts |
Posted - 2007/02/21 : 14:58:50
|
| Beklagar.... Jag bara hoppas på att det INTE ska komma ostan... för då fan får jag skotta.... |
mitt system |
 |
|
|
B-200
fd. asimov66

4687 Posts |
Posted - 2007/02/21 : 15:35:37
|
| gick ut och hamnade mitt i en snöstorm. fan med min käpp tog det 1 timme att gå 500 meter... |
.....Med reservation för subjektivitet och stavfel |
 |
|
|
Creative Audio
Member

2547 Posts |
Posted - 2007/02/21 : 20:52:53
|
Sitter fortfarande på jobbeet ....40 minuter kvar .... å den vita skiten virvlar ... tar väl en timma (minst) att köra 36 km ..... huuu.
//Wolfgang |
 |
|
|
jerico
Member

1304 Posts |
Posted - 2007/02/21 : 23:49:21
|
Kom hem från jobet nu och ska leta fram hagelbrakaren och jaga isbjörnarna med...
Makalöst vad kalt det blev med en gång. Men det har inte kommit mer snö här än men det kommer nog vad det lider.
Wolfgang: Hoppas du kom hem helskinnad utan större problem! |
Mitt system
 |
|
|
ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8784 Posts |
Posted - 2007/02/22 : 00:40:47
|
Jag tror inte att en hagelbrakare är ett adekvat verktyg för jakt på isbjörn...
-18 ute påstås det, men jag är osäker för man vet ju aldrig, termometern kanske har frusit.  |
Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!HiFiForum.nu's Artikelregister | Regler |
 |
|
|
mayday
350.000-klubben

8338 Posts |
Posted - 2007/02/22 : 00:43:10
|
| Jag är sömnig men för rastlös att gå o lägga mig....dessutom är kaffet i koppen kallt. |
DIY:are som håller på att dras ned i rör-träsket  Mayday DIY Blogg http://maydaydiy.wordpress.com/
|
 |
|
|
Creative Audio
Member

2547 Posts |
Posted - 2007/02/22 : 07:28:27
|
1½ timme att åka hem igårkväll (36 km). ½ meters drivor nu kl 06.00 när jag körde "hon jag delar minna räkningar med" till jobbet. Uppförsbacken till Älvsborgsbron ...3 tradare satt fast! ( mellan 16 - 20 st Tradare igårkväll ). Vilken underbar snöröjning vi har .....! Spårvagnar kan inte stanna på vissa hållplatser, för då kommeer dom inte igång igen .... Konstigt ... varje gång snön kommer så blir alla "tagna på sängen". Och varför stannar inte "pukkona" hemma som inte kan köra bil när snön kommer!! Åsså har jag jour idag med mellan kl 15.00-21.30
Phuuu....  Wolfgang |
Edited by - Creative Audio on 2007/02/22 07:33:37 |
 |
|
|
short_cuts
Member

560 Posts |
Posted - 2007/02/22 : 08:55:19
|
Härligt biter du låter Wolfgang! Jag kan inte annat än att hålla med! Idag/kväll skall jag köra ner till Halmstad igen (från Västerås)... Ser inte fram emot det  E4:an ner låter nog bäst!
|
People shouldn't be treated like objects. They aren't that valuable. P. J. O'Rourke |
 |
|
|
Creative Audio
Member

2547 Posts |
Posted - 2007/02/22 : 11:25:04
|
short_cuts; det rycktas om mera oväder! Kör försiktigt!
//W
|
 |
|
|
short_cuts
Member

560 Posts |
Posted - 2007/02/22 : 12:46:29
|
Scheisse - det e så alltså... Typiskt! Jag skall ta det piano - tack W!
/Henrik |
 |
|
|
jerico
Member

1304 Posts |
Posted - 2007/02/22 : 13:16:26
|
Kaffe någon?
Fortfarande ingen snö... Men kalt! |
Mitt system
 |
|
Topic  |
|