HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Värdelöst vetande...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 1092

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20863 Posts

Posted - 2007/12/12 :  12:38:27  Show Profile Send johan.björklund a Private Message  Reply
Se nu vad du har gjort Jörgen

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2007/12/12 :  13:56:03  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Förlaget har börjat korrekturen... det nu man hoppas få lite cred för sin mvg i svenska :-) Fast ett mvg då är inte mvg nu...
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2007/12/12 :  14:02:16  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Näe,,, Ett MVG nu är knappt som ett VG då. Än värre är det tydligen i Matte...

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

McGyver
Member

1737 Posts

Posted - 2007/12/12 :  14:14:21  Show Profile  Visit McGyver's Homepage Send McGyver a Private Message  Reply
- Skallebank och aptrött, tur jag skall upp i ottan imorgon!

The probability of someone watching you is proportional to the stupidity of your action.
- A. Kindsvater
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2007/12/12 :  15:22:35  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
Jörgen_G:

Vilken tur att jag läste några sidor "bakåt" i tråden....annars så hade jag ju missat din begäran om att få reda på var tumstocken låg (ifall den skulle återfinnas)...å det hade ju varit bedrövligt.

Jag tor det var i går ..eller i förgår ...jag minns inte riktigt (Konstigt...jag har inte glömt något tidigare i mitt liv - vad kan minnas). Jag skulle röja undan (lite utav den värsta bröten) i kök och vardagsrum. Å vad händer när jag plockar med lite papper å annat krafs på vardagsrumsbordet. MIN TUMSTOCK!!! ....vem i #164;%#164;&% har lagt den där...jag bara blir så #164;#%#164;&....men nu är jag lugn igen

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

denada
Member

501 Posts

Posted - 2007/12/12 :  15:35:57  Show Profile Send denada a Private Message  Reply
Sitter och halv sover på kontoret...
Funderar över hur man ska designa en databas så jag slipper att göra det igen när min boss kommer på något mer som ska in....

---------------------
Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe.
I dispute that.
I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.

mitt system
Go to Top of Page

denada
Member

501 Posts

Posted - 2007/12/12 :  15:38:50  Show Profile Send denada a Private Message  Reply
Läste på förra sidan om folk som tror på planeter för den andra strumpan och diverse teorier...

Det är ju ett känt faktum att en tvättmaskin behöver följande för att fungera
1. El
2. Vatten
3. tvätt medel och ev skölj medel
4. STRUMPOR

---------------------
Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe.
I dispute that.
I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.

mitt system
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8783 Posts

Posted - 2007/12/12 :  16:08:44  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
5. Ilsket troll som sitter och hoppar av ilska i tvättmaskinen! Det är därför den står mitt ute på golvet efter att man tvättat...

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2007/12/12 :  17:26:45  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message  Reply
quote:
5. Ilsket troll som sitter och hoppar av ilska i tvättmaskinen! Det är därför den står mitt ute på golvet efter att man tvättat...

Detta troll har varit inne i mina barns rum också jesus vad där ser ut.....

Artphotography
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2007/12/12 :  18:16:53  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
AH!! Nu kom man till jobbet för näst sista gången detta år.

Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari
mitt system
Go to Top of Page

Mey
Member

899 Posts

Posted - 2007/12/12 :  18:49:00  Show Profile Send Mey a Private Message  Reply
icke att förglömma, #6; en liten varelse som puttar ut tvättmedelslådan från tvättmaskinen när den har sköljts igenom. Mycket bekvämt att slippa dra ut den själv, när man skall hälla i tvättmedel.

;)
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2007/12/13 :  00:11:25  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
YES! Lucia!! I morgonbitti kommer granntjejen till mig och hon tar stjärtgosserollen på fullaste allvar.
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2007/12/13 :  06:57:54  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Imorn? trodde det var i dag det

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2007/12/13 :  08:18:33  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
Håkan64:(min kursivering)
quote:
I morgonbitti kommer granntjejen till mig och hon tar stjärtgosserollen på fullaste allvar.

Hmmm...

/Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.

Edited by - Jörgen_G on 2007/12/13 08:19:33
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2007/12/13 :  08:37:13  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Instämmer med Jörgens Hummmmmm

quote:
stjärtgosserollen

Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2007/12/13 :  11:03:06  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Såååå farligt är inte skrivfel, det är ett fritt land
Go to Top of Page

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2007/12/13 :  13:03:35  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
Närå Håkan64. Vill i sammanhanget dock påminna om en kille från Wien som verkade för ett sekel sedan - Freud hette han visst...

/Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.

Edited by - Jörgen_G on 2007/12/13 13:03:55
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2007/12/13 :  13:15:08  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Go to Top of Page

Audionet
Reportage-Harry 2007, 100.000-klubben

4639 Posts

Posted - 2007/12/13 :  17:01:37  Show Profile  Visit Audionet's Homepage Send Audionet a Private Message  Reply
Om någon är nyfiken på Lussekattens historia går det givetvis att läsa på min blogg i detta nu

- Jag undrar hur dom medeltida människorna kunde klara sig utan skivspelare.
- Det kunde dom inte, dom är ju döda allihop.

Min blogg http://matvinhifi.blogspot.se
Min hemsida http://www.bildifokus.se
Facebook
http://www.facebook.com/Bildifokus
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2007/12/14 :  00:34:15  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Om jag höjer volymen och bankar takten i golv och väggar... tror ni någon blir arg då?
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20863 Posts

Posted - 2007/12/14 :  06:33:08  Show Profile Send johan.björklund a Private Message  Reply
FREDAG !!

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Claes_Ireland
Member

2146 Posts

Posted - 2007/12/14 :  07:07:52  Show Profile Send Claes_Ireland a Private Message  Reply
Jag sitter och skriver expenses till min förra firma. Har 1.5 års expenses att kräva. Är väl kanske runt 150k, kanske kan lägga undan lite för en fiiin hifigrej. :) Bra sätt att spara på även om räntan är usel. :)

Sweden->Ireland->Australia->Ireland->...Sweden...Glad to be back
Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4162 Posts

Posted - 2007/12/14 :  08:36:41  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message  Reply
Hankar mig fram med lite nymalt kenya i koppen... Hoppas jag vaknar snart.
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2007/12/14 :  08:37:44  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Snart helg

Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page

Claes_Ireland
Member

2146 Posts

Posted - 2007/12/14 :  09:36:27  Show Profile Send Claes_Ireland a Private Message  Reply
Varit uppe hela natten, bara gjort expenses.

Sweden->Ireland->Australia->Ireland->...Sweden...Glad to be back
Go to Top of Page
Page: of 1092 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 1.89 sekunder. Snitz Forums 2000