HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Värdelöst vetande...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 1092

EuphoniC
Klubbmästare i HiFi Norr

3091 Posts

Posted - 2008/03/15 :  21:06:42  Show Profile  Visit EuphoniC's Homepage Send EuphoniC a Private Message  Reply
S****s j***a h******s i****tlag som inte beter sig om ett elitserielag och ser till att inte groll från tidigare matcher stanna i tidigare matcher. Just nu så finns det ingen som helst anledning att inte gå hem och lägga sig och sova.

Tråktigt att SAIK Larsson höll på med korkade utvisningar i föregående match mot HV och sedan fortsätter i dagens match, Larsson kommer förmodligen INTE att få spela i resterande slutspel, han har ju bevisat att han inte kan göra sig och dett är uppenbart att SAIK inte kan spela slutspelshockey, att inte låta känslorna styra och hålla igen på utvisningarna.

S***n j****r i h*****e så j****a bortkastat...

Grattis HV, SAIK har ju en god chans men i det här läget så har du bevisat att de inte man hålla kalla nerver och spela slutspel efter 27-eller-vad-det-nu-är-år sedan senast.

Ok, att elitserien har tragiskt värdelösa domare så spelar det ingen roll, man måste kunna anpassa sig efter förutsättningarna och göra det bästa av situtationen.

Tack och god j***a natt.

/Jonas

Hemma hos mig | Klubbmästare för HiFi Norr - Kontakta mig för mer information.
Go to Top of Page

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2008/03/15 :  21:56:10  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
Så skriver en riktig hockeysupporter Euphonic!

/Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.
Go to Top of Page

Daniel_S
Semester på egen begäran

308 Posts

Posted - 2008/03/16 :  00:20:05  Show Profile Send Daniel_S a Private Message  Reply
NHL annars får det vara, svensk elithockey sug.r! Ungefär som svensk fotboll.
Pojkar i kort kort som styper som furor för att nån tittade lite snett på dom, å vipps blev det frispak. Inte klokt va illa det blit.

Nä sova lite, just ja! Tvål o vatten va re nån som sa......

Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2008/03/16 :  02:05:20  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Satans förkyld

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Mey
Member

899 Posts

Posted - 2008/03/16 :  10:51:10  Show Profile Send Mey a Private Message  Reply
sitter på på jobbet och inser att det är dax & pallra sig till kaffemaskinen...
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2008/03/16 :  12:01:32  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Har precis kört ett träningspass

Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2008/03/16 :  12:26:27  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Lekt "utbildad klippa trädfarbror" - Ser riktigt kul ut i trädgården.
Om man inte blir nöjd, kan man ju bara klippa lite till (Hela vägen till roten )

Bäst att fortsätta medans man har kul och ork.
Flera buskar ska bort. Har nog rensat bort 6-7 st sen vi flyttade hit, och iår blir det nog en 5-6 st till

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Vox
fd. Eric V-ås

3656 Posts

Posted - 2008/03/16 :  13:12:16  Show Profile Send Vox a Private Message  Reply
Är "lös i näsan"

"Om Gud ville att vi skulle lyssna på fler kanaler än 2 skulle han gett oss fler öron"
Go to Top of Page

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2008/03/16 :  15:10:39  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
Vox - det finns värre ställen att vara lös i...

Daniel S - håller med om att fotboll suger. Svensk ishockey däremot, håller en hög internationell klass - tycker jag alltså.

/Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.
Go to Top of Page

Daniel_S
Semester på egen begäran

308 Posts

Posted - 2008/03/16 :  18:05:25  Show Profile Send Daniel_S a Private Message  Reply
Jörgen G: Visst håller den hög klass absolut men jag vill ha lite mer GRUNT. Tacklas man rätt o schysst ska det få vara hur hårt som helst. Tjänar man så många miljoner om året så kan de få göra lite ont också

Man filmar inte heller lika mycket i NHL.

Fotboll därimot är ju ren audition

Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7712 Posts

Posted - 2008/03/16 :  20:19:09  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Jag har sprungit 19 km idag. Puhh

Micke

When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2008/03/17 :  12:07:42  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
"Skriv en presentation om dig själv"... Hur spännande är det? Snark
Go to Top of Page

Cyrus
Member

736 Posts

Posted - 2008/03/17 :  12:42:20  Show Profile Send Cyrus a Private Message  Reply

"Skriv en presentation om dig själv"...
skriv som Täppas sa, trött, fet å förti
Go to Top of Page

johan.björklund

20859 Posts

Posted - 2008/03/17 :  16:02:47  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
4 veckor med gips pga spiralfraktur, första dagen utan gips.
Känns knäppt men ljusår bättre än vad jag trodde det skulle göra

>musik förmedlingen<
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2008/03/17 :  16:15:12  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Nu ska jag ta o sluta...

Se om jag kommer hem i snöfallet eller om alla 08 har bytt till sommardäck

Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page

Nicks
Member

1943 Posts

Posted - 2008/03/18 :  09:58:54  Show Profile Send Nicks a Private Message  Reply
Hemma o är sjuk idag... bläääääää...

Hihi. :)
Go to Top of Page

johan.björklund

20859 Posts

Posted - 2008/03/18 :  10:45:27  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Jobbar, även om jag är sjukskriven

>musik förmedlingen<
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2008/03/18 :  22:33:52  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Undrar varför min navel är som den är. Undrar ni det?
Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4162 Posts

Posted - 2008/03/19 :  04:42:51  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message  Reply
En bild skulle underlätta. Modellbeteckning och en problembeskrivning hjälper också till. Navlar kan skilja sig väldigt från en till en annan, vet du.
Go to Top of Page

Mahler
Member

1782 Posts

Posted - 2008/03/19 :  08:36:41  Show Profile Send Mahler a Private Message  Reply
Jag inbillar mig att min navel med åren blivit bredare och djupare?? Är detta möjligt??

Ungefär som ljudbilden i mitt nya lyssningsrum!!

Placeboeffekt??

-----------------------
Tabula Rasa!
Go to Top of Page

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2008/03/19 :  08:58:14  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message  Reply
...och varför är alltid luddet ljusblått?

Artphotography
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2008/03/19 :  09:37:57  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
mitt är grått som värsta dammråttorna,,, Hmm Kan det hänga ihop på nåt sätt. ? :)

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7712 Posts

Posted - 2008/03/19 :  10:42:54  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Första jobbpåskägget med 4Kg godis är slut och det finns bara 3 stycken kvar
Kommer de att räcka längre än till imorgon lunch?

Micke

When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2008/03/19 :  11:48:51  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Man får inte pela i naveln. Det sa min morsa när jag var liten. Sen fick man inte sitta för närma teven heller. Jag både pelade i naveln och satt för närma teven. Kanske startades denna tråden för att berätta just detta viktiga. Kanske är det så.

Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2008/03/19 :  12:57:50  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
"det finns inget dåligt våder bara dåliga kläder" så SJ har dålig arbetsuniform? eftersom de alltid får ställa in trafik vid lite sämre väder...

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Go to Top of Page
Page: of 1092 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 2.64 sekunder. Snitz Forums 2000