Julen rivstartade klockan 04:25 med att våra barn vaknade och började riva bland klapparna. Har sovit hela goa 4 timmar inatt, å nu skall man ha det trevligt med släkt och vänner.
Nåväl, jag får väl bomba mig med en massa nyttigt julgodis och cocacola. Kommer mest vara hemma och härja. Ser fram mot att barnen skall packa upp vårat Wii så att man kan spela lite.
Trevlig Jul på er alla! Ät mycket gott och ha det trevligt med släkt och/eller vänner.
julafton - sitter själv i år. Har inte fått till julkänslan. Har dock en massa julmat i kylen som skall värmas vid middag sen blir det film och lek med papegojan. Vi har inte riktigt kommit överrens om vad vi skall se ;)
.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Cd/vinylfrossan är nu över och jag beger mig iväg på jullunch sedan blir det att rörra på sig innan kvällens mat skall skyfflas in och som avslutning skall jag arbeta dvs Midnattsmässa i St:Nicolai-kyrka, Trelleborg!
Vilken lyx. En Power-knapp som fungerar, fronten är inte spräckt, den har täckplåt längst ner och en hel bestickkorg där bestiken står kvar. Den är tystare och drar mindre el.